Ulv I Faarikaal Skrevet 7. november 2002 Skrevet 7. november 2002 Jeg klarer ikke å tvinge fram drømmer. Har prøvd, men Angelina Jolie dukker ikke opp av den grunn... Kvinner er litt uberegnelige skjønner du, gutten. :-) 0 Siter
Amiga Skrevet 7. november 2002 Skrevet 7. november 2002 Hmmm... høres ikke ut som meg Du mener det ja, men du har enda ikke vært med i trekantdrømmene mine! :-) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 7. november 2002 Forfatter Skrevet 7. november 2002 Du mener det ja, men du har enda ikke vært med i trekantdrømmene mine! :-) Hmmm... ikke? Jeg hadde lissom regne deg som bankers... 0 Siter
nanna Skrevet 7. november 2002 Skrevet 7. november 2002 Jeg har ikke drømt sånn om deg, nei. Tror jeg? Jeg drømte _nesten_ sånn om conan her forleden... 0 Siter
Tanya1365380060 Skrevet 7. november 2002 Skrevet 7. november 2002 Deg har jeg faktisk drømt om jeg også Du har det du ja..? Vet egentlig ikke om jeg tør å tenke på hva som evnt. har foregått i den drømmen.. 0 Siter
Amiga Skrevet 7. november 2002 Skrevet 7. november 2002 Jeg har ikke drømt sånn om deg, nei. Tror jeg? Jeg drømte _nesten_ sånn om conan her forleden... Du også? ;-) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 7. november 2002 Forfatter Skrevet 7. november 2002 Du har det du ja..? Vet egentlig ikke om jeg tør å tenke på hva som evnt. har foregått i den drømmen.. Det var sikkert ikke noe verre enn hva som foregikk i din 0 Siter
Amiga Skrevet 7. november 2002 Skrevet 7. november 2002 Hmmm... ikke? Jeg hadde lissom regne deg som bankers... Men hvis det skjer så skal jeg si i fra hvordan det gikk! :-) 0 Siter
Tanya1365380060 Skrevet 7. november 2002 Skrevet 7. november 2002 Det var sikkert ikke noe verre enn hva som foregikk i din Nei kanskje ikke..bortsett fra at din kanskje var mer rumpefiksert..? 0 Siter
Zirine Skrevet 7. november 2002 Skrevet 7. november 2002 Beklager SDD - du når ikke helt opp i drømmeselskapet mitt 0 Siter
Gjest klamydia Skrevet 7. november 2002 Skrevet 7. november 2002 Nei ikke som jeg kan huske! Jeg drømmer bare hardbarka krim jeg - skumle saker med mord og kodnapping, unger som brenner inne etc. etc. Eller rare reiser! Hvor Soria er kaptein på en ferge som tar turister fra Stockholm til en øy ute i skjærgården etc. - hehehe Skal fortelle deg det om jeg drømmer om deg en gang. Har du hatt noen erotiske drømmer om skrukkete, fete bestemødre da? *s* Jeg trodde fordelen med å bli fet var at man IKKE ble så skrukkete, men du har visst vært skikkelig uheldig. 0 Siter
Gjest zuuul Skrevet 7. november 2002 Skrevet 7. november 2002 Nei, men jeg har hatt en erotisk drøm om Lionn!!!!!!!! 0 Siter
Lionn Skrevet 7. november 2002 Skrevet 7. november 2002 Nei, men jeg har hatt en erotisk drøm om Lionn!!!!!!!! Ja, I know. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 8. november 2002 Forfatter Skrevet 8. november 2002 Nei kanskje ikke..bortsett fra at din kanskje var mer rumpefiksert..? Neida, min rumpefetish er kraftig oppskrytt, og vi hadde lite analsex i drømmen. Om jeg husker riktig 0 Siter
SierDuDet Skrevet 8. november 2002 Forfatter Skrevet 8. november 2002 Beklager SDD - du når ikke helt opp i drømmeselskapet mitt Helvete. Og jeg som har lagt ut statistikk og alt. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 8. november 2002 Forfatter Skrevet 8. november 2002 Nei, men jeg har hatt en erotisk drøm om Lionn!!!!!!!! Åh svarte... Hvordan var det? Gikk det bra? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 8. november 2002 Forfatter Skrevet 8. november 2002 Gjett ;-) Tja... sånn ca 17-18 og 15 tykk? Ja, det var nok det 0 Siter
Gjest saara Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 Du var ikke med på den jeg hadde i natt nei... ;-))) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.