conan Skrevet 7. november 2002 Skrevet 7. november 2002 Ser ut til at mange ikke får annen trim enn dette, og å hoppe over sportsidene i VG.. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 7. november 2002 Skrevet 7. november 2002 Jeg er PT i knulling, altså Personlig Trener. Så det er nok å beregne som en treningsform. 0 Siter
favn Skrevet 7. november 2002 Skrevet 7. november 2002 Det får andre svare på. Nevnte aktivitet er hvert fall fabelaktige greier! 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 7. november 2002 Skrevet 7. november 2002 Linken min forsvant gitt :-) Og maskinene som var så fine. Som gammel mekaniker blir jeg litt fascjkhinert av sånt. 0 Siter
conan Skrevet 7. november 2002 Forfatter Skrevet 7. november 2002 Linken min forsvant gitt :-) Og maskinene som var så fine. Som gammel mekaniker blir jeg litt fascjkhinert av sånt. Spiller ingen rolle. De sidene er nøye studert for lenge siden. Morsomme attrapper... :-) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 7. november 2002 Skrevet 7. november 2002 Spiller ingen rolle. De sidene er nøye studert for lenge siden. Morsomme attrapper... :-) Liksom en klassiker det der. Får linken på epost en gang i mellom. 0 Siter
Amiga Skrevet 7. november 2002 Skrevet 7. november 2002 PK vet jeg nå ikke, men det er jo absolutt en deilig måte å trene på! :-) 0 Siter
Zirine Skrevet 7. november 2002 Skrevet 7. november 2002 Det er en god treningsform - faktisk har jeg nå begynt å ta kosttilskudd pluss at jeg bloddoper meg litt innimellom - alt for å yte enda mer. 0 Siter
spirito Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 Politisk Korrekt... Åhhh... Er det ikke det da? Det har vel aldri vært PUK å ha seg? 0 Siter
Line Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 Linken min forsvant gitt :-) Og maskinene som var så fine. Som gammel mekaniker blir jeg litt fascjkhinert av sånt. *Tjihi* De som har vært oppfinnere har i alle fall hatt fantasien i behold! 0 Siter
Goliath Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 Det er en god treningsform - faktisk har jeg nå begynt å ta kosttilskudd pluss at jeg bloddoper meg litt innimellom - alt for å yte enda mer. Slik snakker et skikkelig kjerringemne av den rette sorten:-) Mvh 0 Siter
conan Skrevet 8. november 2002 Forfatter Skrevet 8. november 2002 Slik snakker et skikkelig kjerringemne av den rette sorten:-) Mvh Du vet at når dem kommer fra nord for moralsirkelen så ligger det i genene... :-) 0 Siter
Goliath Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 Du vet at når dem kommer fra nord for moralsirkelen så ligger det i genene... :-) Og når du i tillegg gjør det til en livsstil - og sørger for at den høye aktiviteten ikke fører til at du blir overtrent - så må det bli en eksplosiv kombinasjon av fysikk og gener! Nesten så det kan virke skremmende for "hvermannsen" - med oss som noen gode unntak da....:-) Mvh 0 Siter
Zirine Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 Slik snakker et skikkelig kjerringemne av den rette sorten:-) Mvh *tommel opp* 0 Siter
Zirine Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 Du vet at når dem kommer fra nord for moralsirkelen så ligger det i genene... :-) Det er mange myter om oss nordlendinger - og desverre er det ikke alle som er sanne. MEN gode i senga, DET er vi - DET skal vi ha 0 Siter
SierDuDet Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 Det er mange myter om oss nordlendinger - og desverre er det ikke alle som er sanne. MEN gode i senga, DET er vi - DET skal vi ha Det er faktisk korrekt! Ikke du, altså. Det vet jeg jo fint lite om, men sånn generelt 0 Siter
conan Skrevet 8. november 2002 Forfatter Skrevet 8. november 2002 Det er mange myter om oss nordlendinger - og desverre er det ikke alle som er sanne. MEN gode i senga, DET er vi - DET skal vi ha Ja, det skal du ha... ;-) 0 Siter
conan Skrevet 8. november 2002 Forfatter Skrevet 8. november 2002 Og når du i tillegg gjør det til en livsstil - og sørger for at den høye aktiviteten ikke fører til at du blir overtrent - så må det bli en eksplosiv kombinasjon av fysikk og gener! Nesten så det kan virke skremmende for "hvermannsen" - med oss som noen gode unntak da....:-) Mvh "Vi står han av", som de gjerne sier der nord.... :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.