Gå til innhold

FU: Er knulling en PK treningsform?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en god treningsform - faktisk har jeg nå begynt å ta kosttilskudd pluss at jeg bloddoper meg litt innimellom - alt for å yte enda mer.

Du er definitivt inne i rett spor, jeg vil i tillegg anbefale sirkel-knulle-trening med flere deltagere. Jo flere deltagere jo fortere i form!

• Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

38

• Line

21

• naiv

20

• conan

9

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du er definitivt inne i rett spor, jeg vil i tillegg anbefale sirkel-knulle-trening med flere deltagere. Jo flere deltagere jo fortere i form!

Kanskje vi burde starte et idrettslag på DOL?

Gurrine Godsprekken
Skrevet

Kan jeg få være manager ?

Skrevet

Det kunne definitivt vært noe ja. Jeg vil tro at klubb-drakter i lakk og lær skulle være midt i blinken?

Skrevet

Det kunne definitivt vært noe ja. Jeg vil tro at klubb-drakter i lakk og lær skulle være midt i blinken?

Jepp, og så bør oppmannen få en liten pisk til å holde farten oppe...

Skrevet

Den kjenner jeg. Og etterhvert som folk begynner å føle seg varme og hjemme, så stemmer vi dem ut - Big Brothervarianten kaller vi det?

Skrevet

Og du er den beste i hele gata :)

Jepp, hele E18... :-)

Skrevet

Det er faktisk korrekt!

Ikke du, altså. Det vet jeg jo fint lite om, men sånn generelt :)

Jeg lyver aldri - jeg er en sannhetens engel.

Når var du borti typen min, sa du?

Gjest Spirea medl. Bitterklubben
Skrevet

PK? Er ikke det forkortelsen på understell type mignon til bruk for bakstikk på Oslo S? Trening i tasting også Cony, om du ikke får til noe annet ;o)

Skrevet

Den kjenner jeg. Og etterhvert som folk begynner å føle seg varme og hjemme, så stemmer vi dem ut - Big Brothervarianten kaller vi det?

Her ute i de mere rurale strøk har vi kalt det opp etter Farmen. Både fordi vi stemmer de ut, men også fordi det er de største grisene som får lov til å fortsette!

Nevnte jeg at jeg var si super form? :)

Skrevet

Her ute i de mere rurale strøk har vi kalt det opp etter Farmen. Både fordi vi stemmer de ut, men også fordi det er de største grisene som får lov til å fortsette!

Nevnte jeg at jeg var si super form? :)

Vurderer sterkt å legge meg i trening jeg også.

Skrevet

Vurderer sterkt å legge meg i trening jeg også.

Du må bare si ifra om du trenger noen tips. Spør du pent så kan det tenkes jeg også kan vise deg noen praktiske øvelser:)

Skrevet

Du må bare si ifra om du trenger noen tips. Spør du pent så kan det tenkes jeg også kan vise deg noen praktiske øvelser:)

...har alltid syntes det har vært kjedelig å trene alene....

Skrevet

Ja det vil jeg kalle bortkastet energi bruk....!

Skrevet

Håper du får en fin helg med alt hva kropp, sjel og mage måtte ønske og begjære;-)

Skrevet

Håper du får en fin helg med alt hva kropp, sjel og mage måtte ønske og begjære;-)

Takk skal du ha.

De samme ønsker tilbake til deg........

Skrevet

Jeg lyver aldri - jeg er en sannhetens engel.

Når var du borti typen min, sa du?

Det var egentlig ikke typen din, og for en gang skyld var til og med den jeg var borti helt singel :)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

*Tjihi*

De som har vært oppfinnere har i alle fall hatt fantasien i behold!

Jeg lurer på om maskinene er å få kjøpt ? Hva tror du ?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

*Tjihi*

De som har vært oppfinnere har i alle fall hatt fantasien i behold!

Jeg lurer på om maskinene er å få kjøpt ? Hva tror du ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...