Gå til innhold

FU: Er knulling en PK treningsform?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

38

• Line

21

• naiv

20

• conan

9

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Annonse

Det vet jeg ikke, men har notert meg en pussighet;

Bare sjelden er jeg innom forum for seksualitet. Når det skjer, ser jeg høy hyppighet av serieorgasmer, anal- og wetsex, knullig daglig, lykkelige forhold, perfekte partnere etc etc.

Samtidig legger jeg merke til at en rekke av nick'ene som hevder sin vellykkethet, nærmest må oppholde seg på dol i et slikt omfang at noe seksualliv av betydning definitivt må bli vanskeliggjort.

Er det slik at man knuller samtidig med at man doler, eller kan det være at mange dol'ere ønsker å fremstille seg i et lys som de antar flertallet av andre dol'ere vil finne beundringsverdig?

PS. Jeg vet jo at et nummer ikke behøver å vare så lenge, men god sex krever gode relasjoner med partneren, og da må man jo av og til se bort fra skjermen.

Det vet jeg ikke, men har notert meg en pussighet;

Bare sjelden er jeg innom forum for seksualitet. Når det skjer, ser jeg høy hyppighet av serieorgasmer, anal- og wetsex, knullig daglig, lykkelige forhold, perfekte partnere etc etc.

Samtidig legger jeg merke til at en rekke av nick'ene som hevder sin vellykkethet, nærmest må oppholde seg på dol i et slikt omfang at noe seksualliv av betydning definitivt må bli vanskeliggjort.

Er det slik at man knuller samtidig med at man doler, eller kan det være at mange dol'ere ønsker å fremstille seg i et lys som de antar flertallet av andre dol'ere vil finne beundringsverdig?

PS. Jeg vet jo at et nummer ikke behøver å vare så lenge, men god sex krever gode relasjoner med partneren, og da må man jo av og til se bort fra skjermen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...