Gå til innhold

FU: Hva er din bekymring akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har en støl magemuskel, tror jeg.

På venstresiden, litt høyt oppe. Ikke noe digg i det hele tatt, og jeg er litt redd for at det er levern som til slutt har fått nok.

Ingen koselig tanke.

Eller kanskje det er nyrene? Da må du til dialyse 3 ganger i uka resten av livet.

Jopppe - en gledesspreder

Eller kanskje det er nyrene? Da må du til dialyse 3 ganger i uka resten av livet.

Jopppe - en gledesspreder

Nei, med mindre jeg er feilkonstruert og nyrene sitter på siden, 10 cm under brystmusklaturen og bare gjør vondt når jeg jeg sitter i en viss stilling.

Det er nok musklene :)

Annonse

Jeg har en støl magemuskel, tror jeg.

På venstresiden, litt høyt oppe. Ikke noe digg i det hele tatt, og jeg er litt redd for at det er levern som til slutt har fått nok.

Ingen koselig tanke.

Uff,nå fikk jeg enda en beskymring.

Nå tenker jeg på levra di også.;-)

Annonse

Ene poden har bursdag så det blir flott feiring og sikkert en fin og spennende dag.

Men bekymringen som er størst om dagene er at det ikke ser ut til at de tre familiemadlemmene som tilsammen skylder meg nærmere 17.000.- noen gang skal få råd til å betale dem tilbake!!!

Hadde vært greit med disse nå før jul.

Om jeg har lært??? Jepp.....endelig.

Atjeg har eksamen om tre uker, og at jeg er altfor trøtt hele tida til å få lest...

Det fungerer dårlig å være alenemor til unger som våkner hver eneste natt,når man skal studere... :-/

Men om tre uker er den bekymringen borte - og da skal jeg endelig slappe av! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...