Gå til innhold

Hvor i helvete er Gudfaren?

Anbefalte innlegg

Tidenes beste filmer:

. Apocalypse Now

2. Raging Bull

3. Fanny and Alexander

4. GoodFellas

5. Blue Velvet

6. Do The Right Thing

7. Blade Runner

8. Chungking Express

9. Distant Voices, Still Lives

10. Once upon a Time in America & A One and a Two

Makan til tull.

Kan være enig i at nummer en stiller sterkt, men ærlig talt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80886-hvor-i-helvete-er-gudfaren/
Del på andre sider

Fortsetter under...

sjelden å se en sånn liste uten Citizen Kane - trodde den hadde fast plass, jeg!

Ja, den og Tatt Av Vinden pleier å trone rimelig høyt.

Tror disse må ha vært fulle.

Man legger også merke til at de fleste filmene er veldig nye, og siden det visstnok er en hel haug av regissører og produsenter som har lagd lista, så er de vel mest opptatt av å rimme hverandre med denne kåringen.

Gjest meeeeeeeeeg

Ja, den og Tatt Av Vinden pleier å trone rimelig høyt.

Tror disse må ha vært fulle.

Man legger også merke til at de fleste filmene er veldig nye, og siden det visstnok er en hel haug av regissører og produsenter som har lagd lista, så er de vel mest opptatt av å rimme hverandre med denne kåringen.

I såfall har jeg bare sett 1 av tidenes beste filmer.....

Men som allmenn kjent, lister er noe tull, for alle har forskjellige meninger.

Annonse

Hvorfor er du stolt av det?

Fordi jeg ikke vil være en som ser alle mulige slags dårlige filmer fordi de er blandt topp 10 eller fordi alle andre synes de er bra og _må_ sees. Jeg har heller ikke sett en eneste Star Wars film, men samboeren min "tvang" meg med på Ringenes Herre. Men det blir med den ene.

Fordi jeg ikke vil være en som ser alle mulige slags dårlige filmer fordi de er blandt topp 10 eller fordi alle andre synes de er bra og _må_ sees. Jeg har heller ikke sett en eneste Star Wars film, men samboeren min "tvang" meg med på Ringenes Herre. Men det blir med den ene.

Dårlige? Jeg tror aldri jeg har hørt noen i hele mitt liv som har omtalt Gudfaren - en av verdens beste dramafilmer noensine - som dårlig.

Enkelte av de i kåringen der er jeg for øvrig enig i at er elendige.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...