Gå til innhold

hvor lang tid har aetat til å svare

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk aldri noe svar før jeg ringte og purret! Helvetes kontor (unnskyld uttrykket!).

I går sendte jeg mail fordi jeg ikke fikk til å sende meldekort på nett lenger, og lurte på hvorfor. De to siste gangene har det ikke vært mulig å registrere, men det oppdaget jeg ikke før i går. Fikk i dag beskjed om at årsaken var at jeg ikke hadde fått registrert to uker i juli! Det er bullshit... jeg var borte, men jeg registrerte det som skulle registreres.

Det måtte en litt krass mail til i går, og i dag var det helgidvis ordnet igjen. Jeg får ikke dagpenger lenger, men må være registrert for å få utbetalt overgangsstønad...

Det er regler, men siden de ikke greier å følge dem opp er de ganske uinteressante.

Jeg ventet et halvt år på kjøregodtgjørelse til studiested. Jeg fikk jo svar da, at de skulle ordne det, men de gjorde det aldri.

Til slutt sa jeg at hvis jeg ikke får pengene innen den og den datoen, så går jeg til lokalavisa,f ord ette gidder jeg ikke. Da kom pengene gitt!

Gjest Iznogood

Jeg fikk aldri noe svar før jeg ringte og purret! Helvetes kontor (unnskyld uttrykket!).

I går sendte jeg mail fordi jeg ikke fikk til å sende meldekort på nett lenger, og lurte på hvorfor. De to siste gangene har det ikke vært mulig å registrere, men det oppdaget jeg ikke før i går. Fikk i dag beskjed om at årsaken var at jeg ikke hadde fått registrert to uker i juli! Det er bullshit... jeg var borte, men jeg registrerte det som skulle registreres.

Det måtte en litt krass mail til i går, og i dag var det helgidvis ordnet igjen. Jeg får ikke dagpenger lenger, men må være registrert for å få utbetalt overgangsstønad...

"Helvetes kontor"

..ehem...

jeg tror jeg vet hvor du bor

:-)

Annonse

"Helvetes kontor"

..ehem...

jeg tror jeg vet hvor du bor

:-)

De er visst like ille både i Skedsmo, Narvik, Trondheim og en annen kommune i nærheten av Trondheim :) Jeg bor en av de plassene der ;)

Hehe...

Det er ganske mange som tror de vet hvor jeg bor... :-o

Hmmm....det er vel en offentlig etat? I så fall plikter de å svare på henvendelser innen 2 uker. Men de fleste av oss vet vel at staten er hevet over loven, også de lover de lager for seg selv, så man bør ikke forvente seg for mye.

"....................2

Gjest Iznogood

De er visst like ille både i Skedsmo, Narvik, Trondheim og en annen kommune i nærheten av Trondheim :) Jeg bor en av de plassene der ;)

Hehe...

Det er ganske mange som tror de vet hvor jeg bor... :-o

-høres veldig kjent ut med "en annen kommune".

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...