Gå til innhold

FU:Venner av motsatt kjønn?

Anbefalte innlegg

Det var en veldig god innstilling.

Ikke er det sunt for ungen å dytte innpå kaker og majones hele dagen heller. Bare fordi man er gravid og har lov.

Nei, makan til usjarmerende kvinnfolk enn de der, skal man lete lenge etter! :)

Ergo: Jeg hadde aldri i mine villeste fantasier kjørt en mil om natta for å skaffe hvalen i senga en sjokolade.

Men jeg kunne derimot smurt på noen brødskiver :)

Men innerst inne synes vel du gravide er sexy...

;-))

Fortsetter under...

Jeg skal gjerne måte det kvinnfolket som kan få meg til å stikke ut midt på natta for å kjøpe en sjokolade.

Jeg skal si fra hvis det engang skjer og trekke tilbake det jeg skrev, men det sier jeg bare fordi jeg vet at det aldri skjer :)

Hehe... det ER faktisk noe i det der...

Annonse

Ikke fra min side. Ikke faen om jeg løper ut på natte for å kjøpe en sjokolade til et kvinnemenneske som ligger ved siden av meg i senga og forsøker å feite seg opp.

Ærlig talt.

Jeg tenkte ikke på sjokolade generelt (jeg fikk avsmak for sjokolade med førstemann! Resultatet ble -8 kilo i forhold til hva jeg var FØR jeg ble gravid.), men en gravid er VELDIG hormonell, og kan bli illsint for ingenting.

Merkelig fenomen, men... been there, done that. Om det er noen trøst, så er det ikke alle som får slike manier, da.

Ikke fra min side. Ikke faen om jeg løper ut på natte for å kjøpe en sjokolade til et kvinnemenneske som ligger ved siden av meg i senga og forsøker å feite seg opp.

Ærlig talt.

Jeg tenkte ikke på sjokolade generelt (jeg fikk avsmak for sjokolade med førstemann! Resultatet ble -8 kilo i forhold til hva jeg var FØR jeg ble gravid.), men en gravid er VELDIG hormonell, og kan bli illsint for ingenting.

Merkelig fenomen, men... been there, done that. Om det er noen trøst, så er det ikke alle som får slike manier, da.

Ærlig talt.

Ærlig talt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...