Gjest saara Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 Var ute sist helg.. Kom en bortil meg og spurte om jeg ville ta på han.. Kikket rart på han, og han tar tak i meg og klemmer seg inntil meg.. Ingen tvil om hva han ville jeg skulle kjenne på... Usj.. Hvordan sjekker dere?? 0 Siter
Goliath Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 Går bort til en dame i baren - berører henne forsiktig på rumpa og sier med troskyldige og spørrende øyne - "hei - er dette setet opptatt?" Har aldri fått en ørefik på den måten:-) Mvh 0 Siter
Gjest saara Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 Går bort til en dame i baren - berører henne forsiktig på rumpa og sier med troskyldige og spørrende øyne - "hei - er dette setet opptatt?" Har aldri fått en ørefik på den måten:-) Mvh Virker hyggeligere denne varianten lell om du tar på rompa.. ;-)) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 Tja... en ting er å gå bort til en jente som danser og si til henne: Hei, jeg ser at du ser like latterlig ut på dansegulvet som det jeg gjør, så skal vi heller ta oss en drink? 0 Siter
Gjest saara Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 Tja... en ting er å gå bort til en jente som danser og si til henne: Hei, jeg ser at du ser like latterlig ut på dansegulvet som det jeg gjør, så skal vi heller ta oss en drink? He he.. Har du prøvd det?? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 He he.. Har du prøvd det?? Hehe, nei, men jeg får se om jeg får prøvd den i løpet av morgendagen, og så skal jeg gi tilbakemelding på hvordan det gikk, over helgen 0 Siter
Gjest saara Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 Hehe, nei, men jeg får se om jeg får prøvd den i løpet av morgendagen, og så skal jeg gi tilbakemelding på hvordan det gikk, over helgen Grett ja.. Lykke te.. ;-)) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 Grett ja.. Lykke te.. ;-)) Men det trikset så er jeg redd jeg kan trenge det 0 Siter
Gjest saara Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 Men det trikset så er jeg redd jeg kan trenge det Ha på deg hodeværn du... ;-)) 0 Siter
Gjest ~*~*T£en@g£r*~*~ Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 Tja... en ting er å gå bort til en jente som danser og si til henne: Hei, jeg ser at du ser like latterlig ut på dansegulvet som det jeg gjør, så skal vi heller ta oss en drink? ville ikke blitt så veldig glad for den replikken der...... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 ville ikke blitt så veldig glad for den replikken der...... Med det navnet der skal du være glad om du får noen sjekketriks i det hele tatt. 0 Siter
Gjest ~*~*T£en@g£r*~*~ Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 Med det navnet der skal du være glad om du får noen sjekketriks i det hele tatt. hva mener du? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 hva mener du? Egentlig at nicket ditt var jævla kult, men det var også jævla motbydelig å se på 0 Siter
Gjest ~*~*T£en@g£r*~*~ Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 Egentlig at nicket ditt var jævla kult, men det var også jævla motbydelig å se på okay =) 0 Siter
Goliath Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 Virker hyggeligere denne varianten lell om du tar på rompa.. ;-)) Alt man trenger er en god unnskyldning:-) Mvh 0 Siter
Gjest klamydia Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 En gang var det en fyr som sa til meg: Skal jeg hjelpe deg å bære puppene dine? De ser tunge ut! 0 Siter
Gjest saara Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 Alt man trenger er en god unnskyldning:-) Mvh Som er???? ;-)) 0 Siter
Goliath Skrevet 9. november 2002 Skrevet 9. november 2002 Som er???? ;-)) Som jeg sa i første innlegget. Vær hyggelig, blid, morsom og litt "forsiktig" - og du slipper unna med det meste.....og litt til:-)) Mvh 0 Siter
Gjest Naninananananoonoo Skrevet 9. november 2002 Skrevet 9. november 2002 Pleier å si "Hei, du ser litt støvete ut. Skal jeg feie over deg?" 0 Siter
Gjest ~*~*T£en@g£r*~*~ Skrevet 9. november 2002 Skrevet 9. november 2002 En gang var det en fyr som sa til meg: Skal jeg hjelpe deg å bære puppene dine? De ser tunge ut! "så sjarmerende" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.