Gå til innhold

Sjekketriks..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute sist helg..

Kom en bortil meg og spurte om jeg ville ta på han.. Kikket rart på han, og han tar tak i meg og klemmer seg inntil meg.. Ingen tvil om hva han ville jeg skulle kjenne på... Usj..

Hvordan sjekker dere??

Skrevet

Går bort til en dame i baren - berører henne forsiktig på rumpa og sier med troskyldige og spørrende øyne - "hei - er dette setet opptatt?"

Har aldri fått en ørefik på den måten:-)

Mvh

Skrevet

Går bort til en dame i baren - berører henne forsiktig på rumpa og sier med troskyldige og spørrende øyne - "hei - er dette setet opptatt?"

Har aldri fått en ørefik på den måten:-)

Mvh

Virker hyggeligere denne varianten lell om du tar på rompa..

;-))

Skrevet

Tja... en ting er å gå bort til en jente som danser og si til henne:

Hei, jeg ser at du ser like latterlig ut på dansegulvet som det jeg gjør, så skal vi heller ta oss en drink?

Skrevet

Hei, jeg ser at du ser like latterlig ut på dansegulvet som det jeg gjør, så skal vi heller ta oss en drink?

He he..

Har du prøvd det??

Skrevet

He he..

Har du prøvd det??

Hehe, nei, men jeg får se om jeg får prøvd den i løpet av morgendagen, og så skal jeg gi tilbakemelding på hvordan det gikk, over helgen :)

Skrevet

Hehe, nei, men jeg får se om jeg får prøvd den i løpet av morgendagen, og så skal jeg gi tilbakemelding på hvordan det gikk, over helgen :)

Grett ja..

Lykke te..

;-))

Skrevet

Grett ja..

Lykke te..

;-))

Men det trikset så er jeg redd jeg kan trenge det :)

Skrevet

Men det trikset så er jeg redd jeg kan trenge det :)

Ha på deg hodeværn du...

;-))

Gjest ~*~*T£en@g£r*~*~
Skrevet

ville ikke blitt så veldig glad for den replikken der......

Skrevet

ville ikke blitt så veldig glad for den replikken der......

Med det navnet der skal du være glad om du får noen sjekketriks i det hele tatt.

Gjest ~*~*T£en@g£r*~*~
Skrevet

Med det navnet der skal du være glad om du får noen sjekketriks i det hele tatt.

hva mener du?

Skrevet

hva mener du?

Egentlig at nicket ditt var jævla kult, men det var også jævla motbydelig å se på :)

Gjest ~*~*T£en@g£r*~*~
Skrevet

Egentlig at nicket ditt var jævla kult, men det var også jævla motbydelig å se på :)

okay =)

Skrevet

Virker hyggeligere denne varianten lell om du tar på rompa..

;-))

Alt man trenger er en god unnskyldning:-)

Mvh

Gjest klamydia
Skrevet

En gang var det en fyr som sa til meg: Skal jeg hjelpe deg å bære puppene dine? De ser tunge ut!

Skrevet

Alt man trenger er en god unnskyldning:-)

Mvh

Som er????

;-))

Skrevet

Som er????

;-))

Som jeg sa i første innlegget.

Vær hyggelig, blid, morsom og litt "forsiktig" - og du slipper unna med det meste.....og litt til:-))

Mvh

Gjest Naninananananoonoo
Skrevet

Pleier å si "Hei, du ser litt støvete ut. Skal jeg feie over deg?"

Gjest ~*~*T£en@g£r*~*~
Skrevet

En gang var det en fyr som sa til meg: Skal jeg hjelpe deg å bære puppene dine? De ser tunge ut!

"så sjarmerende"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...