Lillemus Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Alle må pynte som de vil for meg, men heldigvis er smaken forskjellig ;-) Jeg er ikke glad i julepynt som smaker av juggel og plast. Her er det såvidt julestaken kommer frem - synes egentlig den er på grensen til å være Harry. * dukker* Ellers drømte jeg om deg i natt ;-) Du fikk arve min gamle symaskin, en gammel Pfaff ;-) Dere bodde i Tronddheim, i et rekkehus og det var fuktig plen til stuegulv.Det svuppet når vi gikk på det. Sønnen din var yngst i drømmen, mens jenten bare skulle tukle med maskinen. "Ellers drømte jeg om deg i natt ;-) Du fikk arve min gamle symaskin, en gammel Pfaff ;-) Dere bodde i Tronddheim, i et rekkehus og det var fuktig plen til stuegulv.Det svuppet når vi gikk på det. Sønnen din var yngst i drømmen, mens jenten bare skulle tukle med maskinen." *Hyler av latter* Jeg liker ikke plast-julepynt selv jeg du. ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/81000-etterlyser-julepynt-ute/page/2/#findComment-430404 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Alle må pynte som de vil for meg, men heldigvis er smaken forskjellig ;-) Jeg er ikke glad i julepynt som smaker av juggel og plast. Her er det såvidt julestaken kommer frem - synes egentlig den er på grensen til å være Harry. * dukker* Ellers drømte jeg om deg i natt ;-) Du fikk arve min gamle symaskin, en gammel Pfaff ;-) Dere bodde i Tronddheim, i et rekkehus og det var fuktig plen til stuegulv.Det svuppet når vi gikk på det. Sønnen din var yngst i drømmen, mens jenten bare skulle tukle med maskinen. "Ellers drømte jeg om deg i natt ;-) Du fikk arve min gamle symaskin, en gammel Pfaff ;-) Dere bodde i Tronddheim, i et rekkehus og det var fuktig plen til stuegulv.Det svuppet når vi gikk på det. Sønnen din var yngst i drømmen, mens jenten bare skulle tukle med maskinen." *Hyler av latter* Jeg liker ikke plast-julepynt selv jeg du. ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/81000-etterlyser-julepynt-ute/page/2/#findComment-431787 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.