Gå til innhold

Det regner...


Gjest StepQueen

Anbefalte innlegg

Gjest StepQueen

...og her inne i varmen sitter jeg og koser meg, og tenker på kakaoen jeg skal lage senere! Gutten min jobber overtid, og da blir jeg sittende på nett : )

Her går det bare fint for tiden, jeg var på gruppe forrige onsdag, hvor vi var 5 stykker som har vært utsatt for seksuelle overgrep. Det var skummelt først, som alt annet jeg har gjort i bearbeidelsen, men jeg er glad jeg drog. Det går seg til, her borte. Takler det meste ; ) Fin følelse, føler jeg kan se toppen av et uendelig langt fjell jeg har kravlet meg oppover. Nå er det bare resten igjen.

Masse klemmer til kreti og pleti

fra LilleMy/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lindaen

Hei StepQeen!!

Lenge siden jeg har snakket med deg nå!

Tenker på deg, og ble så kjempeglad når jeg leste at det går seg til for deg!

Snart skal det skje for meg også...Håper jeg. Det er bare litt vanskelig å se det akkurat nå. Men du skal vite at du har hjulpet meg mye ved å være oppmuntrende, og at du er den du er!! :-)

Lykke til videre, vennen!

Mange klemmer fra Lind@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære lille, store, herlige deg!

Du har vært så flink at det er helt fabelaktig!!! Greit nok har du fått gode råd og støtte på veien, men du har gjort alt sammen selv! Jeg er så stolt av deg et jeg sitter her og stråler!

Det ikke bare regner, det stormer her i Stavanger, og jeg sitter og lurer på hva som skal til før taket letter? Hvem ringer man til da, hvis det skjer? Til politiet: Tak savnet! hehe Det blåser sånn at det rister i hele huset. Skikkelig ruskeuvær.

Koz deg med kakaoen og kjæresten!

Varm klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei StepQeen!!

Lenge siden jeg har snakket med deg nå!

Tenker på deg, og ble så kjempeglad når jeg leste at det går seg til for deg!

Snart skal det skje for meg også...Håper jeg. Det er bare litt vanskelig å se det akkurat nå. Men du skal vite at du har hjulpet meg mye ved å være oppmuntrende, og at du er den du er!! :-)

Lykke til videre, vennen!

Mange klemmer fra Lind@

Hei igjen Lind@!!

Så fint å se deg her inne - savner deg vett du, og tenker mye på deg i disse dager. Har du fått en dato?? Hvordan har du det for tiden?

Skriv og fortell litt da vel, det er mange her som bryr seg, og som gjerne vil støtte deg hvis du trenger litt trøst når det blåser som verst!!

Klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ritva, Dixi Oslo

Kjære lille, store, herlige deg!

Du har vært så flink at det er helt fabelaktig!!! Greit nok har du fått gode råd og støtte på veien, men du har gjort alt sammen selv! Jeg er så stolt av deg et jeg sitter her og stråler!

Det ikke bare regner, det stormer her i Stavanger, og jeg sitter og lurer på hva som skal til før taket letter? Hvem ringer man til da, hvis det skjer? Til politiet: Tak savnet! hehe Det blåser sånn at det rister i hele huset. Skikkelig ruskeuvær.

Koz deg med kakaoen og kjæresten!

Varm klem fra Grete :-)

....Og resten vil du klare med glans:) fordi du "stepper" avgårde med stor tro på at du skal klare det..er villig til å kjempe..og ser toppen selv om du skulle falle ned et par trinn..men klorer deg fast får du har sett "solen":))...er det rart at du er StepQueen:). Forøvrig...det regner og stormer også i Tigerstaden:)

*klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...