Gå til innhold

FU: Hva gjør du på søndager?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

12

• spirito

12

• Ulv I Faarikaal

12

• Amiga

8

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Hvis det blir spørsmål så er selvfølgelig du også blind? Ordblind i det minste.

Lat ! Gidder ikke lese. Bøkene blir ikke særlig forsinket tilbake til biblioteket, da jeg ligger bare et par stykker bak han i de 20 kassettene.

Ulv I Faarikaal

Lat ! Gidder ikke lese. Bøkene blir ikke særlig forsinket tilbake til biblioteket, da jeg ligger bare et par stykker bak han i de 20 kassettene.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Ulv I Faarikaal

Ungene våkner tidlig som vanlig - i 6-7 tida. Er jeg heldig, står mannen min opp med dem, slik at jeg kan sove til 9-10-tida - er jeg uheldig står jeg opp i 6-7 tida og begynner dagen (gjesp!). Det hender vi setter på en video i 7 tida som de kan se - og så kan vi ligge litt lenger....

Så spiser vi frokost, leker, ser litt på TV etc. Ofte går vi i kirka og på søndagsskolen. Der treffer vi som regel noen venner, og det hender vi drar på tur sammen med dem. Middagen blir ofte enkel.

Kanskje vi tar en liten tur til besteforeldre eller andre slektninger, eller inviterer selv til besøk.

I går ble det en del maling på meg. Vi lager nytt soverom, så jeg malte en økt på formiddagen og en økt på kvleden.

Søndagen er i alle fall familiedag. Da er vi hjemme alle fire - og det er koselig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...