Gå til innhold

Hva bruker du som

Gjest Nikkaba, nysgjerrig og kjeder seg i kveld...

Anbefalte innlegg

Gå på "Verktøy" øverst i nettleseren, klikk på "Alternativer for internett" og -Voila! Der endrer du startsiden din!

Du trenger ikke takke, bare send meg ei flaske god rødvin, Faustino 1994, f.eks.

Du har ikke ADSL skjønner jeg. Det har ikke noe med hva som står som startside under "verktøy", den første siden som kommer opp er likevel online.no. Men om man da trykker på Startside, kommer den siden du selv har valgt.

Fortsetter under...

• Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• molli

11

• nanna

5

• Dorthe

5

• terningkast6

4

Mest aktive i denne tråden

Du har ikke ADSL skjønner jeg. Det har ikke noe med hva som står som startside under "verktøy", den første siden som kommer opp er likevel online.no. Men om man da trykker på Startside, kommer den siden du selv har valgt.

Hei,

Jeg har Telenor ADSL, og har ingen slike problemer, fordi jeg har aldi brukt CDen deres; istedet har jeg fått driveren (raspppoe.exe tror jeg) fra hjemmesiden deres.

Fungerer helt fint!

Med vennlig hilsen

Annonse

Gå på "Verktøy" øverst i nettleseren, klikk på "Alternativer for internett" og -Voila! Der endrer du startsiden din!

Du trenger ikke takke, bare send meg ei flaske god rødvin, Faustino 1994, f.eks.

Beklager, men den metoden funker ikke når man har ADSL :-) ! Har prøvd, og har også mailet Telenor om saken. Det stemmer visst at det kun er deres side (Online.no) som kan brukes som oppstartsside ved ADSL.

Faustino-flaskene vi hadde med oss hjem fra Spaniaturen ble drukket av bryllupsgjestene, dessverre:-)

Har hatt ADSL siden Mai i år, jeg!

Og det HAR med innstillinger å gjøre, bare prøv!

Beklager, men den metoden funker ikke når man har ADSL :-) ! Har prøvd, og har også mailet Telenor om saken. Det stemmer visst at det kun er deres side (Online.no) som kan brukes som oppstartsside ved ADSL.

Faustino-flaskene vi hadde med oss hjem fra Spaniaturen ble drukket av bryllupsgjestene, dessverre:-)

Dette er bare tull og tøys, jeg har selv ADSL fra Telenor, og av og til kommer denne startsiden opp, da går jeg bare inn og endrer det på internett-innstillinger!

Hei,

Jeg har Telenor ADSL, og har ingen slike problemer, fordi jeg har aldi brukt CDen deres; istedet har jeg fått driveren (raspppoe.exe tror jeg) fra hjemmesiden deres.

Fungerer helt fint!

Med vennlig hilsen

Jeg brukte installasjons-cdèn, og det fungerer OGSÅ fint....

Det er en smal sak å endre startside, asså.

Jeg har hatt startsiden.no i hele min internettkarriere, og har hatt alle mulige slags oppkoblinger - også Telenor ADSL. Så her er det noe muffins.

Jeg har hatt startsiden.no i hele min internettkarriere, og har hatt alle mulige slags oppkoblinger - også Telenor ADSL. Så her er det noe muffins.

Åh, sier du det? Det var rart. Det var det svaret jeg fikk pr mail, mener jeg å huske. Jeg har startsiden.no liggende under "Verktøy", "Alternativer" osv, og den står altså der, men funker ikke. Har forsøkt å fjerne den (blanke den ut ogg også bruke andre) også legge den tilbake inn igjen, men det funker altså ikke.

Online.no er det som spretter opp som startside uansett.

Kanskje gubben din vet no'??

Åh, sier du det? Det var rart. Det var det svaret jeg fikk pr mail, mener jeg å huske. Jeg har startsiden.no liggende under "Verktøy", "Alternativer" osv, og den står altså der, men funker ikke. Har forsøkt å fjerne den (blanke den ut ogg også bruke andre) også legge den tilbake inn igjen, men det funker altså ikke.

Jeg har også ADSL fra Telenor, og jeg har gått inn og forandra startside akkurat på den måten som bblei beskrevet her. :o)

Annonse

Nå har jeg suffli her (bombe!):

Gå til den siden du vil ha som startside. Dra favikonet (fra adressefeltet) over til "Hjem" (det huset du har på verktøylinjen)

*vips* - ny startside.

Dette er bare tull og tøys, jeg har selv ADSL fra Telenor, og av og til kommer denne startsiden opp, da går jeg bare inn og endrer det på internett-innstillinger!

Mnwe det funker jo ikke her! Jeg har prøvd utallige ganger. Faktisk akkurat nå også, gjorde enda et nytt forsøk siden det påstås her at det SKAL være mulig å endre startside ved ADSL.

Men niks, det funker IKKE. Den velger ikke startsiden.no, den tar online.no uansett hva jeg gjør!

*hulk*

Nå har jeg suffli her (bombe!):

Gå til den siden du vil ha som startside. Dra favikonet (fra adressefeltet) over til "Hjem" (det huset du har på verktøylinjen)

*vips* - ny startside.

Nå prøvde jeg det du foreslo. Restartet til og med maskinen for sikkerhets skyld. Koblet meg så på ADSL igjen...og faen steike meg kommer ONLINE.NO fremdeles opp som startside !!!

Jeg blir gæer'n !

Nå prøvde jeg det du foreslo. Restartet til og med maskinen for sikkerhets skyld. Koblet meg så på ADSL igjen...og faen steike meg kommer ONLINE.NO fremdeles opp som startside !!!

Jeg blir gæer'n !

Hvilket operativsystem har du? Hvordan kobler du deg opp mot ADSL, via Windows sin klient eller Telenor sin?

Hvilket operativsystem har du? Hvordan kobler du deg opp mot ADSL, via Windows sin klient eller Telenor sin?

"Hvilket operativsystem har du?" Windows XP Home

"Hvordan kobler du deg opp mot ADSL, via Windows sin klient eller Telenor sin? "

Øh...? Jeg har et blått Telenor-ikon på skrivebordet mitt, og det må jeg klikke på for å komme på nett. Klikker jeg på den vanlige "e"'en for "Start internett explorer", så kommer jeg ikke på nett. De sa det måtte være sånn, det er ADSL jeg må klikke på altså.

"Hvilket operativsystem har du?" Windows XP Home

"Hvordan kobler du deg opp mot ADSL, via Windows sin klient eller Telenor sin? "

Øh...? Jeg har et blått Telenor-ikon på skrivebordet mitt, og det må jeg klikke på for å komme på nett. Klikker jeg på den vanlige "e"'en for "Start internett explorer", så kommer jeg ikke på nett. De sa det måtte være sånn, det er ADSL jeg må klikke på altså.

Problemet er at du bruker Telenor sin klient. Windows har en egen innebygget klient, og bruker du den har du full kontroll på startsider og annet dilldall.

Han kan hjelpe deg å bytte klient dersom du logger deg på messenger nå :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...