Gå til innhold

Hva bruker du som

Gjest Nikkaba, nysgjerrig og kjeder seg i kveld...

Anbefalte innlegg

Mnwe det funker jo ikke her! Jeg har prøvd utallige ganger. Faktisk akkurat nå også, gjorde enda et nytt forsøk siden det påstås her at det SKAL være mulig å endre startside ved ADSL.

Men niks, det funker IKKE. Den velger ikke startsiden.no, den tar online.no uansett hva jeg gjør!

*hulk*

Etter å ha lagt inn den siden du vil bruke som startside i adressefeltet der det står; "Du kan velge hvilken side du vil bruke som startside", må du trykke "OK", ikke "bruk Gjeldende" eller "Bruk Standard"

Husk også å skrive HELE adressen, for Startsiden er den; http://www.startsiden.no

Merkelig at det ikke funker, altså! Funker som sagt hos meg.

Fortsetter under...

• Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• molli

11

• nanna

5

• Dorthe

5

• terningkast6

4

Mest aktive i denne tråden

Problemet er at du bruker Telenor sin klient. Windows har en egen innebygget klient, og bruker du den har du full kontroll på startsider og annet dilldall.

Han kan hjelpe deg å bytte klient dersom du logger deg på messenger nå :)

Sorry, jeg var ute et øyeblikk. Skal logge meg på MSN nå! :-)

Etter å ha lagt inn den siden du vil bruke som startside i adressefeltet der det står; "Du kan velge hvilken side du vil bruke som startside", må du trykke "OK", ikke "bruk Gjeldende" eller "Bruk Standard"

Husk også å skrive HELE adressen, for Startsiden er den; http://www.startsiden.no

Merkelig at det ikke funker, altså! Funker som sagt hos meg.

Har prøvd det mange ganger. Nå har jeg akkurat hatt et nettmøte med mannen til Nanna, og har gått gjennom det hele via en masse kronglete omveier og innstillinger. Men det funker ikke....

Det hele har med sikkerhet å gjøre tror jeg, det er lagt inn en del innstillinger på PC'en som jeg fikk ferdig levert. Arbeidsgiver som har bestemt det altså.

Beklager, men den metoden funker ikke når man har ADSL :-) ! Har prøvd, og har også mailet Telenor om saken. Det stemmer visst at det kun er deres side (Online.no) som kan brukes som oppstartsside ved ADSL.

Faustino-flaskene vi hadde med oss hjem fra Spaniaturen ble drukket av bryllupsgjestene, dessverre:-)

Stemmer ikke. Vi bruker ikke online.no som startside og vi har ADSL fra Telenor :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...