Gå til innhold

Ville du ammet dyr?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• spirito

11

• Ulv I Faarikaal

8

• nanna

5

• leila

5

Mest aktive i denne tråden

I den situasjonen der, kan det hende at jeg kanskje hadde gjort det. Det var jo bare snakk om et døgn, knapt nok det, før hundene ble plassert andre steder hvor det var ledig plass ved pattene.

Det er tross alt en del verdi på disse små krabatene, og det er synd å ikke gjøre noe når man faktisk har muligheten.

Du synes jeg har grunn tankegang... Vel... det får stå ukommentert selv om jeg sant og si ikke skjønner hvorfor du forventer positive svar på om det å die dyr er 'naturlig' og 'fint'. Kanskje det moderne synet på amming, her: diing, har gått over alle støvleskaft?

Hunder er rovdyr og har - etter min ringe mening - en fullstendig malplassert posisjon i et samfunn som består av forsvarsløse barn og ditto pupper. For å nevne noe.

Jeg gjentar: Ikke tale om at jeg hadde stukket puppene inn i kjeften på et hvilket som helst rovdyr. De som synes sånn er ålreit: Velbekomme.

Jeg skriver ikke at du _har_ en grunn tankegang. Det ville være en altfor lettvint som en generell karakteristikk av deg når det bare er basert på en enkelt kommentar i et innlegg.

Det jeg skrev er at formuleringen i det innlegget ditt meget lett kan tolkes i den retningen, og at du trolig kan rette opp det inntrykket med å formulere deg annerledes.

Jeg forventer meg heller ikke positive eller negative svar i denne tråden.

Det jeg skrev var at det ikke var meningen at mitt svar skulle tolkes som et standpunkt i den ene eller den andre retningen om som at jeg mente at et "fasitsvar" skulle være riktig.

Jeg er ganske sikker på at hvis du tenker deg om vil du lett innse hva jeg mener om du tenker gjennom ordbruken og hva det innebærer :-)

Ulv I Faarikaal

Nei, det ville jeg aldri gjort. Da ville jeg heller ha matet dem via flaske mens jeg var på let etter et dyr som kunne erstatte mamman dems.

Trodde det var mer normalt.

Men kvinnen var muligens i ammetåke? :D

Hva med å amme en liten grisunge ? Det er vel OK ?

Annonse

Neivel, men reptiler er ikke pattedyr, og da skal det ikke være så aktuelt å amme dem.

Men du kan gjerne fortelle hva jeg ikke har sett.

Jeg vet meget godt at reptiler ikke suger pupp, men Jane sa vitterligen at hun ville ammet _alt_. Og siden jeg så Jackass igår, og han ene gærningen satte en alligatorbaby fast i brystvorten sin - så tenkte jeg at alligator var et godt eksempel.

Ulv I Faarikaal

Jeg vet meget godt at reptiler ikke suger pupp, men Jane sa vitterligen at hun ville ammet _alt_. Og siden jeg så Jackass igår, og han ene gærningen satte en alligatorbaby fast i brystvorten sin - så tenkte jeg at alligator var et godt eksempel.

Aha. Jeg måtte være synsk for å se sammenhengen. Eller *klarsynt* er vel navnet på åndemanerne nå.

:-)

Annonse

Hva i all verden mener du med å amme dyr? Nå er det nå vitterlig slik at samtlige kvinner som blir gravide ammer nettopp dyr - menneskedyret.

Og det er nok av tilfeller der katter ammer hunder og motsatt, og masse andre forhold, så hvorfor skal ikke mennesker kunne amme hunder?

Snakk om å være fisefin!

Du kan hvertfall ikke være helt "god" i huet ditt.

"menneskedyr" (???)

Ulv I Faarikaal

Du kan hvertfall ikke være helt "god" i huet ditt.

"menneskedyr" (???)

Tja, ikke så dumt egentlig. Vi har en felles stamfar med apene, og vår gren har utviklet seg til en slags hvit hårløs ape. Hundene ligger langt ute og har sin opprinnelse mye lenger ned på "stammen". Våre tenner egner seg ikke særlig til rått kjøtt lenger dah, skjærejekslene er borte. Våre "fettere" sjimpansene og bonobene spiser kjøtt, men ikke gorillaene visst.

*ler høyt, hysterisk og veldig kort*

:-)

Du kan spøke du, men gråten tar meg.

Nå har besøket reist og jeg trenger ikke lengre knaske hverken antidepressiva eller angstdempende. Kanskje du vil ha en tablett eller ti? Jeg forstår jo at du er noget ustabil for tiden, og jeg vil jo så gjerne hjelpe deg.

Jada, det var min mor som var her - altfor lenge.

Ulv I Faarikaal

Nå har besøket reist og jeg trenger ikke lengre knaske hverken antidepressiva eller angstdempende. Kanskje du vil ha en tablett eller ti? Jeg forstår jo at du er noget ustabil for tiden, og jeg vil jo så gjerne hjelpe deg.

Jada, det var min mor som var her - altfor lenge.

Nå snakker du som Mislykket :-)

Fint at du vil hjelpe meg, men så lenge jeg har noe å gjøre går det bra. Sola skinner og det er bra. Eneste jeg spiser nå om dagene er vitaminpiller, ikke alltid jeg husker det heller.

Lediggang er rota til mye ondt sier jeg.

Mødre er årsak til mye frustrasjon blant kvinner. Fins det kvinner som har et normalt forhold til sin mor ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...