Gå til innhold

Forslag til selskapslek ved Julebord?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Grisefylla

Jeg ville kuttet ut selskapsleker. Det er plagsomt, irriterende, harry og kjedelig.

Ergo - mitt forslag - ingenting.

Enig med Zirine.

Selskapsleker er noe ræl. Blir helt oppgitt når jeg tenker på alle hyggelige selskaper som har blitt ødelagt av leker som alle hater.

Annonse

Dette hadde jeg aldri trodd om deg! Er du virkelig sååå kjedelig!? :-P

Jeg drømte om deg her en natt! Du tok av en eller annen grunn kontakt med meg for å få tips om hvordan du kunne tjenelitt ekstra penger! Hehe, også fant du ut at jeg hadde mista den ene øredobben min. Makan til rør! :o) Er det et tegn på at jeg har vært for mye på DOL i det siste, tror du? Hehe :o)

Er det noe jeg hater, så er det selskapsleker! *ARGH!* Mangt et potensielt bra selskap har blitt ødelagt av disse hersens selskapslekene!

Hvorfor ødelegge alt med sånt tull? La folk være i fred! Skriv på invitasjonene;"Kjemisk fritt for selskapsleker!" og du vil oppleve en oppslutningsprosent på 100 for første gang! :-)

Annonse

Jeg drømte om deg her en natt! Du tok av en eller annen grunn kontakt med meg for å få tips om hvordan du kunne tjenelitt ekstra penger! Hehe, også fant du ut at jeg hadde mista den ene øredobben min. Makan til rør! :o) Er det et tegn på at jeg har vært for mye på DOL i det siste, tror du? Hehe :o)

Hehe - JA!

Gjest festglad

Ja, det har jeg: Legg en lapp under hver asjett med beskjed om hva gjesten skal gjøre i løpet av bespisningen. Man har ikke lov til å vise lappen sin til noen andre.

F.eks: fyll i glasset ditt hver gang det er halvfullt.

Sidemannen får på lappen sin: hver gang noen ved siden av deg skjenker i glasset sitt, skal du reise deg opp og rope SKÅL,

En annen gjest skal da ha på lappen sin: hver gang noen reiser seg og roper skål (greit med det at de må reise seg, ellers blir det kanskje litt for ofte!!!) skal du reise deg og si: jeg må bare holde en liten tale til.... (Han/hun kan selv velge....Må ikke være til en som er tilstede....)

Dette gir en kul dominoeffekt, og mange lurer nok på hvor det hele starter.

I tillegg kan andre få beskjed om å reise seg en gang i løpet av måltidet og fortelle en vits, dra igang en julesang osv.

Har gjort dette med folka på jobben, og det var artig.

Lykke til med selskapet

Enig med Zirine.

Selskapsleker er noe ræl. Blir helt oppgitt når jeg tenker på alle hyggelige selskaper som har blitt ødelagt av leker som alle hater.

Jeg er også enig. Grøsser bare jeg ser ordet selskapsleker, og rømmer på dass når det brygger opp. Og jeg er ikke en sjenert person, bare så det er sagt.

Jeg liker heller ikke allsang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...