Gå til innhold

Forslag til selskapslek ved Julebord?

Anbefalte innlegg

Den har jeg lagt ut før, men her kommer`n igjen..................... Bjørnens tips, nå også for etternølere!*L*

Men noe som er gøy er å holde auksjon. Det er ikke så vanlig men veldig morro. Det går altså ut på at: eksempelvis du sier til hele forsamlingen at du skal koke kafe til alle på jobben i en uke dersom sjefen barberer halve hodet. Det har selvsagt ikke sjefen noe lyst til slik at han høyner med wienerbrød. Likeledes går man på avdelingslederen i en avdeling og tilbyr seg å vaske alle doene på arbeidsplassen i en uke dersom vedkommende holder en konsert etter midnatt på julebordet. Han har med seg kona og vil ikke skjemme seg ut så han høyner med ..................... osv.

Det ender da som regel med at sånn som her, sjefen serverer alle de ansatte kaffe og wienerbrød i en uke mens avdelingssjefen vasker doer. Man kan jo selvsagt høyne og forhandle her, slik at utfallene kan bli riktig så spennende.

Prøv den. Det er knallgøy.

Fortsetter under...

Den har jeg lagt ut før, men her kommer`n igjen..................... Bjørnens tips, nå også for etternølere!*L*

Men noe som er gøy er å holde auksjon. Det er ikke så vanlig men veldig morro. Det går altså ut på at: eksempelvis du sier til hele forsamlingen at du skal koke kafe til alle på jobben i en uke dersom sjefen barberer halve hodet. Det har selvsagt ikke sjefen noe lyst til slik at han høyner med wienerbrød. Likeledes går man på avdelingslederen i en avdeling og tilbyr seg å vaske alle doene på arbeidsplassen i en uke dersom vedkommende holder en konsert etter midnatt på julebordet. Han har med seg kona og vil ikke skjemme seg ut så han høyner med ..................... osv.

Det ender da som regel med at sånn som her, sjefen serverer alle de ansatte kaffe og wienerbrød i en uke mens avdelingssjefen vasker doer. Man kan jo selvsagt høyne og forhandle her, slik at utfallene kan bli riktig så spennende.

Prøv den. Det er knallgøy.

Men bør man ikke være sober for en slik lek da?For å holde oversikten mener jeg??

Jeg har planer om å være kraftig på en snurr..skal ha en del utdelinger til folk også....Vi blir ca 65..Kan ikke tale totalt sober heller....nei det går ikke....Men det var ett jævla godt forslag som jeg skal gjemme på.....:))

=o)

Men bør man ikke være sober for en slik lek da?For å holde oversikten mener jeg??

Jeg har planer om å være kraftig på en snurr..skal ha en del utdelinger til folk også....Vi blir ca 65..Kan ikke tale totalt sober heller....nei det går ikke....Men det var ett jævla godt forslag som jeg skal gjemme på.....:))

=o)

Nei, tvert i mot. Det er det som er gyllent slik at folk våger litt mer. Du kan få ganske mange fordeler langt ut på nyåret med dette altså.

En enkel og grei en da. Fire damer sitter på hver sin stol med en mann liggnede på fanget. Greia er at man skal su i en lapp i buksebaken til vedkommende, men han skal ha buksen på seg. Hvem greier det først? Og hvem får mest vondt i rompa??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...