Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser kjæresten min toppen en gang i måneden. Nå er det tre uker siden han var her sist, så han kommer i morgen. Gleder meg noe helt utrolig, selvfølgelig :)

Men... Jeg skulle hatt mensen i forrige uke og den kom ikke. Tok graviditetstest på fredagen og det ga ikke utslag. Så da bekymret jeg meg ikke mer, tenkte at det bare er slik som skjer. Også kommer den i dag, da. Av alle dager. Nå kommer jeg til å ha mensen hele uka han er her!

Trenger litt medfølelse nå... *snufs*

Gjest lillemammaen
Skrevet

Mener du bør være glad, jeg! Med mindre du ØNSKET å være gravid?

Tro meg: det er ikke enkelt å gå igjennom en abort, heller!

Skrevet

Jg har gjennomgått abort og skjønner ikke helt hva som er så vanskelig med det.

Skrevet

Nei, nei, nei... Jeg er kjempeglad for at jeg ikke var gravid, men det visste jeg jo allerede på fredag etter å ha tatt en test.

Saken er at vi ikke kan ha sex mens han er her nå, på grunn av den forsinkede mensen, og det er ganske ille når man ser hverandre så sjeldent.

Skrevet

Nei, nei, nei... Jeg er kjempeglad for at jeg ikke var gravid, men det visste jeg jo allerede på fredag etter å ha tatt en test.

Saken er at vi ikke kan ha sex mens han er her nå, på grunn av den forsinkede mensen, og det er ganske ille når man ser hverandre så sjeldent.

Hvorfor kan dere ikke ha sex?

Skrevet

Ikke når jeg har mensen, vel... Det orker jeg ikke. Føler meg aldri helt ren i den uka. Kan jo alltids gjøre _noe_, men skikkelig action blir det ikke ;)

Skrevet

Sex er mer enn samleie. Ta en dusj og sett inn en tampong - og kos dere med sensuell berøring og gjensidig oralsex.

Det vil han nok sette pris på. (Og du også, vil jeg anta).

Skrevet

Ikke når jeg har mensen, vel... Det orker jeg ikke. Føler meg aldri helt ren i den uka. Kan jo alltids gjøre _noe_, men skikkelig action blir det ikke ;)

Jeg tenker bare at siden du ser ham så sjelden, bør du ikke la anledningen gå fra deg.

Mye moro å gjøre i dusjen!

;o)

Skrevet

Jeg tenker bare at siden du ser ham så sjelden, bør du ikke la anledningen gå fra deg.

Mye moro å gjøre i dusjen!

;o)

Heh, det er sant... Men... Ja, jeg vet ikke. Får se hva vi får til ;) Takk for oppmuntring :)

Skrevet

Sex er mer enn samleie. Ta en dusj og sett inn en tampong - og kos dere med sensuell berøring og gjensidig oralsex.

Det vil han nok sette pris på. (Og du også, vil jeg anta).

Han skal alltids få sitt, men tror nok ikke jeg orker å motta noen oralsex, nei.

Takk for forslag uansett :)

Gjest lillemammaen
Skrevet

Jg har gjennomgått abort og skjønner ikke helt hva som er så vanskelig med det.

Vi er forskjellige -min var grusom.

Jeg sliter litt enda, snart fire år etter.

Gjest lillemammaen
Skrevet

Med hånkle på lakenet og evt. kondom burde da mens ikke være noen hindring??

Evt. å kose seg i dusjen?

Skrevet

Uff, stakkars deg. Det høres ille ut.

*trøsteklem*

Skrevet

Jeg føler med deg *klem*

Skrevet

Med hånkle på lakenet og evt. kondom burde da mens ikke være noen hindring??

Evt. å kose seg i dusjen?

Så mye griseri da... Uff, nei. Sliter nok med å føle meg ren som det er.

Takk for forslaget, uansett :)

Skrevet

Så mye griseri da... Uff, nei. Sliter nok med å føle meg ren som det er.

Takk for forslaget, uansett :)

Ja, ja.

Du får en trøsteklem fra meg i retur, da!

*Klem*

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Det er faktisk noen av oss jenter som blør så mye at vi måtte dekket senga med byggplast - og det gjør at du ikke får så særlig lyst egentlig.

Det er forskjell på de som kan nøye seg med et lite bind når de har mensen og oss som bruker både nattbind og tampong på dagtid, og som allikevel ikke tør sitte på andres stoler av frykt for å sette blodflekker.

Sex er ikke førstevalget da nei! Det viktigste er å holde seg i nærheten av et klosett så en får skiftet minst en gang i timen.

Æsj, jeg blir så irritert på det 'kan du ikke ha sex allikevel da' når folk bare tenker utifra seg selv!

Skrevet

Det er faktisk noen av oss jenter som blør så mye at vi måtte dekket senga med byggplast - og det gjør at du ikke får så særlig lyst egentlig.

Det er forskjell på de som kan nøye seg med et lite bind når de har mensen og oss som bruker både nattbind og tampong på dagtid, og som allikevel ikke tør sitte på andres stoler av frykt for å sette blodflekker.

Sex er ikke førstevalget da nei! Det viktigste er å holde seg i nærheten av et klosett så en får skiftet minst en gang i timen.

Æsj, jeg blir så irritert på det 'kan du ikke ha sex allikevel da' når folk bare tenker utifra seg selv!

Men kjære deg, de prøvde da bare å hjelpe :) Høres ikke greit ut å ha det sånn som deg, da. Har du prøvd å snakke med gynekolog? P-piller kan kanskje regulere blødningene litt?

Bortsett fra det, så har du et visst poeng. Jeg er bare ikke komfortabel med sex mens jeg har mensen og akkurat det er ikke mye å gjøre med. Men de kan jo ikke annet enn å gi råd ut i fra sine egne erfaringer, slik som oss andre :)

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Men kjære deg, de prøvde da bare å hjelpe :) Høres ikke greit ut å ha det sånn som deg, da. Har du prøvd å snakke med gynekolog? P-piller kan kanskje regulere blødningene litt?

Bortsett fra det, så har du et visst poeng. Jeg er bare ikke komfortabel med sex mens jeg har mensen og akkurat det er ikke mye å gjøre med. Men de kan jo ikke annet enn å gi råd ut i fra sine egne erfaringer, slik som oss andre :)

Hehe! Ja, det var vel en overreaksjon! Egentlig er jeg vel bare misunnelig på dem som har lite mens og KAN ha sex hele måneden (hvis de vil).

Skrevet

Hei.

Du skriver:

"Æsj, jeg blir så irritert på det 'kan du ikke ha sex allikevel da' når folk bare tenker utifra seg selv!"

Nå sa jeg ikke det, da. *s*

Jeg spurte, uten "jeg vet bedre"-holdning om hvorfor hun ikke kunne ha sex. Og jeg har heller ikke snakket om å søle til hverken stoler, klær, eller sengen.

Jeg tenkte bare at det rent praktisk lot seg gjøre i dusjen. Bare et forslag, vet du.

Kjedelig å ødelegge for all moroa!

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...