Gå til innhold

alternativ kreftbehandling

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Jeg har ikke hørt om noen alternative behandlingsformer v hjernesvulst.

Vi bare si at man må ta slike alternative behandlingsformer i samarbeid med legene på sykehuset. I noen tilfeller kan alternativ medisin bare gi næring til kreftcellene.

Ved lymfekreft f eks skal man ikke ta noen slags form for vitaminer eller kosttilskudd, da det forer kreftcellene. Man blir også frarådet Nitterkuren ved denne kreftformen.

Når det er sagt vil jeg bare si at det er stor takhøyde ved sykehusene når det gjelder alternative behandlingsformer, så det er ingenting å holde hemmelig for den avd. pasienten tilhører.

Det ligger mye info ute på nettet, men mye av det er vanskelig å forstå for oss vanlige "legfolk".

Lykke til!

Jeg har ikke hørt om noen alternative behandlingsformer v hjernesvulst.

Vi bare si at man må ta slike alternative behandlingsformer i samarbeid med legene på sykehuset. I noen tilfeller kan alternativ medisin bare gi næring til kreftcellene.

Ved lymfekreft f eks skal man ikke ta noen slags form for vitaminer eller kosttilskudd, da det forer kreftcellene. Man blir også frarådet Nitterkuren ved denne kreftformen.

Når det er sagt vil jeg bare si at det er stor takhøyde ved sykehusene når det gjelder alternative behandlingsformer, så det er ingenting å holde hemmelig for den avd. pasienten tilhører.

Det ligger mye info ute på nettet, men mye av det er vanskelig å forstå for oss vanlige "legfolk".

Lykke til!

Tror jeg leste om noe sånt utenpå allers eller Norsk Ukeblad, en som var blitt frisk fra hjernesvulst, du kan jo ringe og høre om de kan skaffe det bladet til deg.

Ellers har jeg stor tro på tankens kraft og naturmedisin, selv om neppe alle blir frisk.

På tv2 sine nettsider er det en som har skrevet dagbok under sykdomsperioden sin. Han ble mye bedre av misteltein, om jeg ikke husker feil...

http://www.tv2.no/kreft/

Der var den, ja...

Han her er dessverre død nå, men det var fordi leveren ikke klarte mer...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...