Gå til innhold

om å bruke barna mot hverandre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja... Det her har jeg lest om tidligere.... Det er som å lese "vår" historie. Min samboer har ikke hatt samvær med sine barn på 2 år, og tiden før var et rent helvete, for å si det mildt. Nå har de også fått en lillebror som de ikke vil vite av. Alt med pappa er æsj og gjør dem rett og slett sinte. Det er vanskelig å forklare, det må oppleves.

Jeg grøsser, rett og slett. Moren har gang på gang vist at hun er rett og slett ustabil, men vi vegrer oss for å gå rettens vei. For barnas skyld, ikke minst, og fordi vi har rett og slett ikke ressursene til det. Det er trist, men sant. Håpet er at de en gang vil "ta til fornuften" Pappa vil alltid være der for dem. Uansett!!

Hjertesukk fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...