Mizar Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 Skal kjøpe digitalt kamera..har ikke mye penger.. vil ha mest mulig for dem ) Nikon koster 3000 og kodak 2600.. noen som har erfaring med disse kamerane.. hva ville du kjøpt.. Dette er mitt første digitale kamera og jeg vil ha best mulig kvalitet på bildene, men har ikke behov for å printe ut store bilder... andre tips i samme prisklasse? billig og bra ) 0 Siter
citoyen Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 Har god erfaring med Nikon og Olympus, som begge har meget god fargegjengivelse og god generell bildekvalitet. Kodak vet jeg lite om. Canon er gode på digital speilrefleks, men Digital Ixus-serien har ikke spesielt god kvalitet - fargegjengivelsen og lysstyrken er ikke noe å skryte av. Hvis valget står mellom de to du nevner ville jeg valgt Nikon-kameraet. 0 Siter
snooker Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 Tror jeg ville valgt Nikon. 2500 har fått gode karakterer i tester, og så har det stilig og praktisk design. Du finner tester og annen nyttig informasjon her: http://akam.no/ 0 Siter
Mizar Skrevet 13. november 2002 Forfatter Skrevet 13. november 2002 Har god erfaring med Nikon og Olympus, som begge har meget god fargegjengivelse og god generell bildekvalitet. Kodak vet jeg lite om. Canon er gode på digital speilrefleks, men Digital Ixus-serien har ikke spesielt god kvalitet - fargegjengivelsen og lysstyrken er ikke noe å skryte av. Hvis valget står mellom de to du nevner ville jeg valgt Nikon-kameraet. Det ble Nikon - kjempefornøyd. Takk for tips. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.