SierDuDet Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 En blondine hadde lyst til å prøve seg på isfiske. Hun skaffet seg det nødvendige utstyret og fant frem til det første islagte vannet i området. Her åpnet hun fluktstolen sin, boret et hull i isen og slengte ut krok og meitemark. Brått runget en mektig stemme fra himmelen: "DET ER IKKE LOV Å FISKE HER!" Hun skvatt til, men foldet sammen fluktstolen, boret et nytt hull i isen et stykke unna, satte seg, skjenket opp en kopp cappuchino fra termosen sin og slengte snøret uti igjen. "DET ER IKKE LOV Å FISKE HER!" drønnet den samme mektige stemmen fra himmelen. Hun flyttet seg for annen gang, boret enda et hull og slengte ut snøret på nytt Igjen var den mektige stemmen der: "DET ER IKKE LOV Å FISKE HER!" Hun hevet blikket forskremt mot himmelen: "Er det deg, Gud?" "NEI, DET ER VAKTMESTEREN PÅ JORDAL AMFI" 0 Siter
Gjest saara Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 He he... Er mørk og fisker ikke... ;-)) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 11. november 2002 Forfatter Skrevet 11. november 2002 He he... Er mørk og fisker ikke... ;-)) Hehe, den historien der er i hvertfall en av de bedre blondinehistoriene jeg har hørt. Jeg kaller det historie, og ikke vits, da historien passer veldig godt på de fleste blondiner jeg kjenner, og de fleste jeg har møtt. Selv de blondinene jeg møter på gata kan jeg med en gang se at kunne funnet på noe sånt. Bra for deg at du er mørk 0 Siter
Gjest saara Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 Hehe, den historien der er i hvertfall en av de bedre blondinehistoriene jeg har hørt. Jeg kaller det historie, og ikke vits, da historien passer veldig godt på de fleste blondiner jeg kjenner, og de fleste jeg har møtt. Selv de blondinene jeg møter på gata kan jeg med en gang se at kunne funnet på noe sånt. Bra for deg at du er mørk He he.. Bare vent til carlina leser dette... ;-)) 0 Siter
Carlina Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 Hehe, den historien der er i hvertfall en av de bedre blondinehistoriene jeg har hørt. Jeg kaller det historie, og ikke vits, da historien passer veldig godt på de fleste blondiner jeg kjenner, og de fleste jeg har møtt. Selv de blondinene jeg møter på gata kan jeg med en gang se at kunne funnet på noe sånt. Bra for deg at du er mørk Det var en latterlig historie din neandertaler!!!!!!!! =o) 0 Siter
naiv Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 Jammen så lo jeg halvhøyt for meg selv nå :-) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 11. november 2002 Forfatter Skrevet 11. november 2002 Det var en latterlig historie din neandertaler!!!!!!!! =o) Du følte deg truffet, ja 0 Siter
Carlina Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 Du følte deg truffet, ja Ikke i det hele tatt lille venn!!) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 11. november 2002 Forfatter Skrevet 11. november 2002 Jammen så lo jeg halvhøyt for meg selv nå :-) Hehe, det gjorde jeg også når jeg fikk den på mail for en time siden 0 Siter
SierDuDet Skrevet 11. november 2002 Forfatter Skrevet 11. november 2002 Ikke i det hele tatt lille venn!!) Det sier'em alle 0 Siter
molli Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 Åh, jeg er så glad jeg ikke er blondine lenger! :-) *klapper fornøyd på mitt brune hår* :-) 0 Siter
Carlina Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 Det sier'em alle Kommer du tilbake etter en hel helg borte, for å være slem med lille C?? 0 Siter
Carlina Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 Åh, jeg er så glad jeg ikke er blondine lenger! :-) *klapper fornøyd på mitt brune hår* :-) Hehe molli...altså blond er ingen hårfarve...men en tilstand..ja? *flirer* 0 Siter
Gjest k33 Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 Jeg er blond........og liker å fiske..........Hmmmmmmm.......godt jeg er velsignet med litt sjølironi og da!!!!!!!! 0 Siter
petter smart Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 Ikke i det hele tatt lille venn!!) "...LILLE venn..." Vet du noe vi andre ikke vet? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 11. november 2002 Forfatter Skrevet 11. november 2002 Kommer du tilbake etter en hel helg borte, for å være slem med lille C?? Jeg skal være snill med deg, jeg 0 Siter
Carlina Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 "...LILLE venn..." Vet du noe vi andre ikke vet? Det spørs jo selvsagt hva du tenker på?? Forøvrig slenger jeg med koseord til SDD rett som det er,for å holde ham varm off course;))) =o) 0 Siter
Carlina Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 Jeg skal være snill med deg, jeg Godt! =o) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 11. november 2002 Forfatter Skrevet 11. november 2002 Det spørs jo selvsagt hva du tenker på?? Forøvrig slenger jeg med koseord til SDD rett som det er,for å holde ham varm off course;))) =o) Liten og liten, fru Blom 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.