Gjest Pengelens : ( Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 Jeg har 40 DM, og trenger penger :-( så tenkte jeg at jeg kunne dra i banken å få ut i norske, Gikk inn på valutakalkulatoren på DNB sine sider, men der fant jeg ikke Tyske DM. Hvis det er blitt Euro i Tyskland, kan jeg bare hive de 40 dm. da eller? Forresten er det noe særlig i norske kroner? 40 DM.? 0 Siter
morsan Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 ja, de har euro der. Du får vel neppe vesklet inn de DM nå, men spør i en bank. kanskje det fortsatt går i en tysk bank? Hvert land har forskjellige regler for hvor lenge det skal gå an å veksle inn gammel-valutaen. Den sist registrerte verdien av DM finner du på Norges Banks valutaoversikt 0 Siter
petter smart Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 Det er vel ikke for sent å veksle de inn, men du får ikke brukt dem i Tyskland lenger. Der er de nok gått over til euro. 0 Siter
fresja Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 Dersom du får vekslet de, utgjør de ca 150 kg - gebyr, så du blir jo ikke akkurat rik da. Banker tar vel ikke imot mynter. 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 ja, de har euro der. Du får vel neppe vesklet inn de DM nå, men spør i en bank. kanskje det fortsatt går i en tysk bank? Hvert land har forskjellige regler for hvor lenge det skal gå an å veksle inn gammel-valutaen. Den sist registrerte verdien av DM finner du på Norges Banks valutaoversikt I min egen bank fikk ikke jeg vekslet inn DEM. Dette var vel i sommer. Men jeg har en venninne som var vikar i en bank, og hun fikk vekslet dem inn for meg i sin bank. Noen er greiere enn andre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.