Carisma1365380365 Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 Du har en tidsmaskin til din disposisjon i 1 dag. Hvor ville du dratt, eller hvem ville du møtt? 0 Siter
Gjest Kanskje litt rart Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 Jeg ville likt å reist tilbake til en kald vinterdag i begynnelsen på 70 årene å se mamma føde meg og se hvordan jeg så var de første timene i mitt liv. Det kunne være en spesiell opplevelse. Hvis jeg skulle reise tilbake til et sted måtte det være WTC dagen før dagen. Å se alt, og være der før det egentlig skjedde. 0 Siter
spirito Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 Betlehem, sånn ca. 2000 år siden. Kanskje vi hadde fått litt klarhet i hva som egentlig skjedde. Hvis det i det hele tatt skjedde noe da...*tviler* 0 Siter
SierDuDet Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 Jeg er en enkel sjel, så jeg hadde vel egentlig bare foretrukket å dra noen år tilbake i tid og tatt noen øl med Jokke. 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 Betlehem, sånn ca. 2000 år siden. Kanskje vi hadde fått litt klarhet i hva som egentlig skjedde. Hvis det i det hele tatt skjedde noe da...*tviler* Jeg har forresten min egen, høyst seriøse selvsagt, teori om at Jesus selv var en tidsreisende. ...... :-) 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 Jeg ville tatt meg en tur til forrige Lørdag klokken 17.50 for å levere en lottokupong. 0 Siter
spirito Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 Jeg har forresten min egen, høyst seriøse selvsagt, teori om at Jesus selv var en tidsreisende. ...... :-) Hehe, det hørtes snodig ut ) 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 Hehe, det hørtes snodig ut ) Den "opprinnelige" versjonen er vel så snodig, spør du meg :-) 0 Siter
spirito Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 Den "opprinnelige" versjonen er vel så snodig, spør du meg :-) Joa, sant nok. 0 Siter
Line Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 Jeg ville reist tilbake i tid, og møtt mamma før hun var dum nok til å begynne å røyke, og få henne fra å gjøre det... og jeg ville møtt besteforeldrene mine! Mormor og farmor døde samme året, før jeg fylte et år, og farfar husker jeg bare såvidt. Han døde da jeg var to og et halvt. Skulle gjerne hatt den tidsmaskina til låns mye lenger, det er mye jeg skulle opplevd eller rettet opp i... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.