Gjest Vimon Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 ... hvis du MÅTTE kjøpe av en av dem? Atle Hamre Hallvard Flatland Mannen til Kristin Kirkemo Espen Lie 0 Siter
Gjest saara Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 Espen Lie.. Fordi han hadde måttet blitt med og prøvekjørt den.. ) 0 Siter
morsan Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 Vanskelig spørsmål, men trolig Hallvard Flatland, for han er kanskje rik nok til å ha en fin bil, og NESTE gang jeg kjøper bil ønsker jeg meg en finere enn stasjonsvogna! *lol* 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 Espen Lie, helt klart. Han har service avtale i 1 år, slik at dersom du stopper langs veien kommer han og bærer bilen hjem for deg. 0 Siter
Gjest Balis Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 Han mannen til Kristin. Artig å se i virkeligheten hvordan en slik type tedde seg. Og så fant jeg kanskje noen skjulte bevis som kunne gis videre til Orderud-etterforskerne. hehe. (De hadde vel ikke greid å gjort noe med det likevel forresten...) 0 Siter
Zirine Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 Espen Lie. Jeg skulle likt å se deg tørre reklamere på den bruktbilen - hehe. 0 Siter
naiv Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 Atle Hamre. Han kunne ha gitt meg noen stalltips. 0 Siter
nanna Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 Jeg skulle likt å se deg tørre reklamere på den bruktbilen - hehe. Men han er den eneste av de nevnte som er ærlige, så jeg ville ikke trengt å reklamere! :-P 0 Siter
Zirine Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 Men han er den eneste av de nevnte som er ærlige, så jeg ville ikke trengt å reklamere! :-P Ja, det skal du ha meg til å tro Nei, da er det bedre med Hallvard Flatland. Hvis han lurer meg og ikke tar tilbake bilen når og hvis jeg reklamerer, så må jeg bare gå til avisene 0 Siter
Lenny Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 Espen Lie. En ærlig fyr. Enig. ..så sant jeg vet jeg ikke vil fått problemer med betalingen. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 Enig. ..så sant jeg vet jeg ikke vil fått problemer med betalingen. Espen Lie er av den gamle pengeinnkrevertypen. Altså; han er pengeinnkrever, ikke torpedo. Det er en vesentlig forskjell her. Men det er klart... man bør aldri kjøpe biler av noen om man ender opp med å få betalingsproblemer. Man vet aldri hvem som kjøper gjelda. Kjøper man av Lie så vet man hvem som tar seg av det, og heller han enn dagens torpedoer uten skrupler. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.