Gjest Nerdeline Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 Jeg som vanligvis aldri pleier å engasjere meg i noe sosialt, har meldt meg inn i klassens festkomitè! V er bare 3 stykker i komiteen og jeg har derfor lyst til å komme med ett par heftige forslag. Jeg har aldri vært på en SKIKKELIG klassefest før, så jeg er temmelig grønn på dette område. Vi har fått tak i ledige lokaler, så nå er det bare fantasien det står på. Noen spennede og kreative forslag? Og en ting til. Siden det er vi som arrangerer festen, er det da vi som har ansvaret for alle utgiftene? Kan tilslutt nevne at vi er en gjeng på 37 medisinstudenter:-) 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 80-tallsfest. Eller bad taste, Disco (70-talls) party, Cross-over party (gutter i jenteklær og omvendt) For eksempel.. :-) 0 Siter
jacob Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 På en vellykket klassefest drikker man seg kanone. Deretter knuller de fleste hverandre. Festen bør dessuten ha et innslag av skandale, f.eks utroskap eller slagsmål. Medisinstudenter er ikke flinke til å arrangere slike (gode) fester. 0 Siter
citoyen Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 På en vellykket klassefest drikker man seg kanone. Deretter knuller de fleste hverandre. Festen bør dessuten ha et innslag av skandale, f.eks utroskap eller slagsmål. Medisinstudenter er ikke flinke til å arrangere slike (gode) fester. Tuller du? Medisinstudenter er beryktet for slike fester. I alle fall her i Bergen. Eksempel: http://www.studvest.no/200220/nyhende4.asp 0 Siter
jacob Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 Tuller du? Medisinstudenter er beryktet for slike fester. I alle fall her i Bergen. Eksempel: http://www.studvest.no/200220/nyhende4.asp Det er godt de tar ansvar. Jeg vedgår at min uttalelse var basert på fordommer- og ikke på inngående kjennskap til medisinstudentenes utagerende atferd under påvirkning av doktordrikke. Forøvrig mener jeg at Stig Berge Matisen er helt på jordet, jfr. link. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.