Gå til innhold

Skulle ønske

Anbefalte innlegg

Gjest Svart engel

NÅ OG DA skulle jeg ønske familien min var annerledes, jeg skulle ønske jeg kunne snakke med moren min om ting. Jeg skulle hun ikke kjefta og stressa hele tiden tiden. Jeg skulle ønske hun kunne slappe av sammen med oss. Jeg kunne ønske hun aldri sa de tingene til meg, som: "Synd du ble så stygg", "Du arvet alle de negative egenskapene i familien du":

NOEN GANGER skulle jeg ønske at klassen min lærte å kjenne meg. Jeg skulle ønske at de hørte at jeg kunne spille og synge. Jeg skulle ønske de SÅ meg, at de gav meg ansvar. INGEN gir meg ansvar! Skulle ønske vennene mine kunne se at vennina mi prøver å sette meg i skyggen, skulle ønske de kunne se at jeg var grei.Skulle jeg ønske at jeg var mer utadvent og pratsom. Noen ganger skulle jeg ønske at jeg kunne rekke opp handa i timen og si hva jeg mente. Noen ganger skulle jeg ønske jeg i det minste kunne delta i en samtale oss jenter imellom (i klassen), men det gidder ikke inkludere meg. Hvorfor det? Jo fordi de tror jeg er en kjedelig og talentløs person. Det vet jeg at jeg ikke er, har så lyst til å vise dem!

OFTE skulle jeg ønske jeg hadde en kjæreste. En som holdt rundt meg, en jeg kunne fortelle dette til. Holder på å dø av ensomhet....

KONSTANT skulle jeg ønske jeg hadde en annen personlighet. Skulle ønske jeg ble ropt opp i stedet for venninen min, konstant tenker jeg på det. Hver dag, hver time, kanskje vært minutt. KONSTANT skulle jeg ønske jeg ikke var så usikker.

(Ting blir bare bedre, men til bedre de blir til mer tenker jeg på det. Og til mer jeg tenker på det, til mer føler jeg at jeg må oppnå).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81351-skulle-%C3%B8nske/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...