Gå til innhold

Hva gjør dere om natten?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest klamydia

Leser. Ellers har jeg funnet ut at det er bedre å stå opp igjen og sitte litt på nettet eller se på tv enn å ligge i senga og vri seg over lengre tid. Det viktigste er å ikke stresse med å sovne, men å ta det rolig og forsøke å kose seg med å sitte oppe om natten. Da har jeg større sjanse for å lykkes med å sovne når jeg legger meg igjen etter en stund.

Kjører et lite regime: Lufter, for å være sikker på at det ikke er tung luft på soverommet, regulerer temperaturen til passe, dersom dette er mulig.

Går på do, drikker litt vann.

Prøver igjen.

Dersom jeg ikke sovner da heller står jeg opp, ordner meg et lett måltid, en kopp varm melk med oboy eller en kopp te. Ser litt på tv eller leser bok.

Når jeg da legger meg igjen sovner jeg alltid.

Annonse

Jeg står opp i gjen, tusler ut på verandaen og tar en røyk, setter meg sofaen med noe å drikke (te eller brus) og leser litt mens jeg gløtter på et kjedelig tv-program. Dette pleier å fungere. Når jeg da gjør et nytt forsøk på å sove etter en stund (alt fra 10-30 minutter) så pleier det å fungere. Hvis ikke, en ny runde.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...