Gå til innhold

Mobbere finner alltid en grunn

Anbefalte innlegg

...til å mobbe

Fra et innleg i Bergensavisen:

"Når det har gått så lang at barn blir mobbet pga foreldrenes inntekt ( hvorav mobberne har fått informasjonen gjennom skattelisten) så bør det selvsagt ikke være lov, Hva er det egentlig vi oppnår ved å ha skattelisten tilgjengelig for allmenheten? å holde oversikte over hvordan "makten" er fordelt må være noe av det dummeste jeg har hørt, det er ingen som sjekker opp naboene eller vennene sine for å se hvor mye "makt" dem har,( som om det skulle vert av politisk interrese) de sjekker opp av nysjerrighet,(trang til å snoke i andres saker) og oppnår overhode ingen ting av de opplysningene dem får."

Huff, sier jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81370-mobbere-finner-alltid-en-grunn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er slik at barn mobber barn på grunn av foreldres inntekt, ja, da begynner jeg å tro at det er voksne som er innblandet.

Barn går vel ikke inn i skattelistene, gjør seg opp meninger, og i neste omgang mobber på grunn av dette ?????

Nei, neppe barn. Men ungdommer har nok ikke vanskeligheter med å finne fram.

En som mobber gjør ikke det kun ut i fra skattelister, men det kommer vel i tillegg til andre saker, skulle jeg tro.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...