Gjest Rusle Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 Har tenkt(når jeg orker) å legge inn Windows XP. Bør jeg oppdatere driverne siden pc`en er 2 år? 0 Siter
Gjest Alphan Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 Har du stilt deg selv spørsmål om du vil tjene noe på å bytte til XP? Du kan få mer problemer enn du evt. har nå. 0 Siter
tiliti Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 Du trenger drivere til windows xp. Men usansynlig mange kommer MED windows. Så .. last ned drivere til modemet/nettverkskortet/isdn-kortet eller hva i all verden du bruker, slik at du er sikker på å komme deg på nett i tilfelle du trenger noe mer. Ellers kan du bare ta det med ro. Om du vil tjene på xp eller ikke avhenger av prosessorhastighet og minne. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 Har du stilt deg selv spørsmål om du vil tjene noe på å bytte til XP? Du kan få mer problemer enn du evt. har nå. Jo, jeg har hørt om en del problemer med xp. Men jeg har så lyst til å prøve den ;-) 0 Siter
Gjest Alphan Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 Jo, jeg har hørt om en del problemer med xp. Men jeg har så lyst til å prøve den ;-) ok, vi tar hånd om deg når du evt. kommer fortumlet tilbake. :-) 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 ok, vi tar hånd om deg når du evt. kommer fortumlet tilbake. :-) Tusen takk ) Det trenger jeg kanskje. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.