Gå til innhold

Hasj og bilkjøring

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest blåser'n

Nei, det er selvsagt ulovlig. Og idiotisk.

Med vennlig hilsen

men går det GREIT å kjøre liksom...? For om jeg prøver å kjøre bil når jeg har drukke alkohol, så skjønner jeg jo at jeg hadde havna i grøfta nokså få meter etter start.. (har ikke prøvd altså!!) Men vet jo det, da er jeg jo helt skeiv.... Men om man skulle MÅTTE kjøre en dag, for å komme seg hjem.... Kan man regne med å komme velberga hjem da?

men går det GREIT å kjøre liksom...? For om jeg prøver å kjøre bil når jeg har drukke alkohol, så skjønner jeg jo at jeg hadde havna i grøfta nokså få meter etter start.. (har ikke prøvd altså!!) Men vet jo det, da er jeg jo helt skeiv.... Men om man skulle MÅTTE kjøre en dag, for å komme seg hjem.... Kan man regne med å komme velberga hjem da?

Enten du drikker eller røyker tjall, så skal du ganske enkelt bare drite i å sette deg bak rattet på en bil. Enkelt og greit. Jeg har null respekt for folk som kjører bil i påvirket tilstand, og på den måten setter livet og helsa til folk rundt seg i fare. Vil du kjøre deg ihjel på en øde landevei hvor det garantert ikke finnes andre levende vesener, så gjerne for meg - men slike steder finnes ikke, så da gjør du det ikke. Enkelt og greit. Totalt uniteressant hva som er lov eller ikke - du har ingen rett til å risikere livet til andre enn deg selv.

".............."

Annonse

Enten du drikker eller røyker tjall, så skal du ganske enkelt bare drite i å sette deg bak rattet på en bil. Enkelt og greit. Jeg har null respekt for folk som kjører bil i påvirket tilstand, og på den måten setter livet og helsa til folk rundt seg i fare. Vil du kjøre deg ihjel på en øde landevei hvor det garantert ikke finnes andre levende vesener, så gjerne for meg - men slike steder finnes ikke, så da gjør du det ikke. Enkelt og greit. Totalt uniteressant hva som er lov eller ikke - du har ingen rett til å risikere livet til andre enn deg selv.

".............."

.

Gjest den originale ikke nickedokke

Nei, det er selvsagt ulovlig. Og idiotisk.

Med vennlig hilsen

Enig med Prozak, Sør og SDD.

Er du klar over at det KANSKJE kan bli bilkjøring en kveld du har tenkt å røyke, så LA VÆRE!!

En annen ting; det tok _meg_ tre år å komme ut av psykosen, du er dum, du!

Enig med Prozak, Sør og SDD.

Er du klar over at det KANSKJE kan bli bilkjøring en kveld du har tenkt å røyke, så LA VÆRE!!

En annen ting; det tok _meg_ tre år å komme ut av psykosen, du er dum, du!

"Enig med Prozak, Sør og SDD"

Det å være enig med oss tre på dol, og på en gang, må jo sies å være ganske utrolig :)

"Enig med Prozak, Sør og SDD"

Det å være enig med oss tre på dol, og på en gang, må jo sies å være ganske utrolig :)

Det er så utrolig at jeg mistenker det for å være et tegn - spørs om ikke apokalypsen er rett rundt hjørnet nå, gitt :-)

"................"

Lottemor1365380387

".............."

Godt skrevet.

Jeg blir litt skremt når man egentlig tenker på hva man kan møte på veiene.

Det hjelper visst ikke at en selv kjøreer pent og overhoder alle regler når man kan møte på slike folk.

Bra Prozak:)

M.V.H

Nei, det kan man ikke! Min erfaring er at man er til mye større fare for seg selv og andre etter en blås, enn etter et par halvlitere. Det å sitte stein bak rattet er en såpass stressende opplevelse at man har mer enn nok med holde fast på hodet. Med begge hender.

Bortsett fra alt det der, så er det ulovlig.

Annonse

Jeg mister fullstendig kontrollen over farten og avstander og vil ikke anbefale det. De gangene jeg har gjort det har det gått mange timer men likevel liker jeg det ikke.

Så jeg har slutta å kjøre når jeg har røyka.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...