Gjest saara Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 SDD spør lenger ned her om dildopartyer er bare for kvinner.. Hadde dere menn kunne tenkt dere å være med på ett slikt party??? Hva hadde dere feks hatt lyst på??? Regner med dere vet hvilke produkter det er snakk om.. ;-)) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 Hvis hu dama fra TV med en hel kurv med dildoer kommer og demonstrerer live så ... neida. Hun må nok handle selv ja. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 Jeg hadde gjerne blitt med. Ser for meg mye prøving og det som er! 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 Jeg hadde gjerne blitt med. Ser for meg mye prøving og det som er! Så du linken med maskinene ? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 Så du linken med maskinene ? Nei? 0 Siter
Gjest saara Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 Hvis hu dama fra TV med en hel kurv med dildoer kommer og demonstrerer live så ... neida. Hun må nok handle selv ja. Hadde du syntes det hadde vært spennende å få noe fra ett slikt party da?? Blir kanskje litt personlig spørsmål dette..? ;-)) 0 Siter
Gjest saara Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 Jeg hadde gjerne blitt med. Ser for meg mye prøving og det som er! Så du tror folk sitter side ved side og prøver produktene??? Kjenner ja, men prøver ikke... ;-)) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 Hadde du syntes det hadde vært spennende å få noe fra ett slikt party da?? Blir kanskje litt personlig spørsmål dette..? ;-)) Demobrukte mener du ? Næsj. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 Så du tror folk sitter side ved side og prøver produktene??? Kjenner ja, men prøver ikke... ;-)) Faen. Jeg var sikker på at jeg kunne være behjelpelig med å prøve dem ut på kvinnfolka 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 Nei? Nå blir han opptatt en stund.... 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 Hadde du syntes det hadde vært spennende å få noe fra ett slikt party da?? Blir kanskje litt personlig spørsmål dette..? ;-)) Nå skjønte jeg det, til meg ? Nei, hva skulle det være ? 0 Siter
Gjest saara Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 Faen. Jeg var sikker på at jeg kunne være behjelpelig med å prøve dem ut på kvinnfolka He he.. ;-))) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 Nå blir han opptatt en stund.... Hehe, det der var litt vel drøyt for min del 0 Siter
Gjest saara Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 Nå skjønte jeg det, til meg ? Nei, hva skulle det være ? Nei, jeg vet jo ikke hva du drømmer om el har lyst til å ha som litt krydder i hverdagen.. ;-)) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 He he.. ;-))) Det er der alkoholen kommer inn i bildet vet du. Etter å ha sjenket damene på det mest grusomme, så er de sikkert med 0 Siter
Gjest saara Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 Det er der alkoholen kommer inn i bildet vet du. Etter å ha sjenket damene på det mest grusomme, så er de sikkert med He he.. Ja sitter du i rette gjengen, så kanskje.. Men du skjønner det at når alkoholen begynner å virke må hun/han som har med utstyret hjem.. Så du hadde nok sikkert bare blitt sittende der og drømme du.. ;-))) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 He he.. Ja sitter du i rette gjengen, så kanskje.. Men du skjønner det at når alkoholen begynner å virke må hun/han som har med utstyret hjem.. Så du hadde nok sikkert bare blitt sittende der og drømme du.. ;-))) Det er mulig. Men man må jo ha fantasier 0 Siter
Gjest saara Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 Det er mulig. Men man må jo ha fantasier Helt klart.. Hvem har ikke det??? ;-)) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 Hehe, det der var litt vel drøyt for min del Litt store å ha med seg ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.