Gjest adsl Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 Jeg har en bærbar PC som er koblet til domenet på jobben. Skulle gjerne koblet denne til mitt adsl abonnement hjemme også. Har noen en smart løsning på dette?? 0 Siter
citoyen Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 Har du en fast IP-adresse på jobben, eller tildeles den dynamisk? (Spør sysadmin om du ikke vet) Hjemme, hvilket ADSL-abonnement har du? Og har du en HUB eller switch? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 En trådløs ADSL ruter/svitsj og et ekstra PCMCIA nettkort i den bærbare er grei hvis du skal ha flere PC på samme ADSL linje. Det med IP adressen blir da ikke problem siden du setter opp egne protokollstakker for kortet og den andre gamle stakken virker på jobben når den er tilkoblet der. 0 Siter
Gjest adsl Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Har du en fast IP-adresse på jobben, eller tildeles den dynamisk? (Spør sysadmin om du ikke vet) Hjemme, hvilket ADSL-abonnement har du? Og har du en HUB eller switch? Hei! Jeg har nextgentel hjemme med trådløst nett og fast IP på jobb 0 Siter
citoyen Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Hei! Jeg har nextgentel hjemme med trådløst nett og fast IP på jobb Se om du får noe hjelp ut av dette: http://www.microsoft.com/windowsxp/expertzone/columns/russel/02march04.asp Jeg tror det finnes tredjeparts programvare som fikser dette for PCer med andre Windows-versjoner enn XP også, men der har jeg ikke helt oversikten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.