Gå til innhold

Hvor dumme er folk egentlig?

Anbefalte innlegg

Så sant som det er sagt!

Reagerte på det samme selv, når jeg leste dagens nettaviser om kaoset på veiene.

Det må jo kunne gå an å ha såpass omløp i hodet at man har byttet til vinterdekk når vi skriver 12 november.

De fleste som er eldre enn 5 år, skjønner at på denne tiden av året er sjangsen stor for at det kan være glatt, komme snø mm....

Det har jeg skjønt en stund gitt.... men så var det dette med den berømte fingeren da..*s*

Fortsetter under...

Hehe, jeg kjørte hjem i dag tidlig, og kombinasjon Volvo 240, 10 cm snø og ca 10 kuldegrader gjorde at jeg knapt så en forbanna dritt, da det var både inne og ute. I tillegg var alt hvitt rundt meg.

Kort vei hjem, så det var ikke noe pes, men jeg så at det var mange som sleit.

*sukk*Kan dere ikke slenge over litt snø til oss her i Trondheim å dah....??

Enig med du! Jeg vil stå på ski i Vassfjellet! Det blir det ikke noe av så lenge det er snøfritt... er så kaldt også når snøen ikke er her og gjør det lunere.

Den kommer vel tidsnok, regner jeg med.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...