Gå til innhold

Hjelp! om musikk og kunst

Anbefalte innlegg

Kan noen hjelpe meg..? Skal igang med et tverrfaglig prosjekt på skolen jeg går, og vet ikke helt hvordan jeg skal gripe det fatt.Det skal altså ha en del musikk og en del kunst og håndverk, og de skal være intertekstuelle.Det vil altså si at de skal henge sammen, handle om det samme. Så er det det at vi skal ta utgangspungt i noe vi er nyskjrrig på innen musikk eller kunst...Det var det da...Her er problemet mitt .Jeg finner ingenting jeg vil utforske. Prøvde meg på noe sånn som Folkedans, folkemusikk og kunsten i Norge på samme tid, men det ble så vanskelig. Kan noen komme med forslag?

Please...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81472-hjelp-om-musikk-og-kunst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å gå inn på en spesifik stilart innen musikken? Jeg har dessverre ingen peiling på kunsthistorie, men i musikkhistorien finner du kjente stilarter som barokk, rokokko, wienerklassisisme, impresjonisme osv. Jeg vil tro at du vil kunne trekke paralleller til noe innen kunsten her. Ellers synes jeg forslaget ditt om folkemusikk var veldig bra, jeg! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...