Gå til innhold

skikkelig irriterende

Anbefalte innlegg

folk som klager og syter over at de er for tykk og fet, og som ikke gjør noe med det. kanskje spiser to croisanter med majones til lunsj, og tror at det hjelper..

mener ikke folk som pga sykdom er slik de er, men friske mennesker som prater om dette hver gang man treffes..

hva irriterer deg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81476-skikkelig-irriterende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Novembermom

Folk som kommenterer tykke folk faktisk.

Selv er jeg overvektig etter to svangerskap, men har ikke klart å gå ned ennå. Jeg er ikke så kraftig, men det sitter likevel merker når folk kommenterer vekten min.

Men det er ikke fordi jeg stapper i meg masse kalorier.

For noen er det veldig vanskelig å få av kiloene igjen.

Jeg kan heller ikke trene pga ryggen så jeg står egentlig fast.

Og det er mange som trener og trener og spiser sunt, men går likevel ikke ned i vekt.

Når det er sagt, så har vi:

- telefonselgere

- dørselgere

- Jehovas vitner som kommer på døren og tar ikke nei for et nei og de som kommer til deg på gaten med dette bladet

- folk som slenger dritt til deg når du sier det du mener

- folk som ikke tar hensyn

Det er mange flere ting på min liste, men da ville den blitt veldig veldig lang.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81476-skikkelig-irriterende/#findComment-434548
Del på andre sider

Problemet ditt er at du ikke vet hvilke tykke mennesker som havner i hvilken av dine to innsnevrede kategorier. Du ser et tykt menneske og har dømt på forhånd. Hvorfor er det forresten så ille at noen er tykke? MÅ alle være tynne for å bli akseptert?

tror nok dere misforstod meg litt..snakk om å komme i forsvarsposisjon, hva?!

jeg snakket om mennesker jeg kjenner (venner), som hver gang vi møtes må nevne at de er så fete, men som likevel presser i seg brus og mcdonalds mat.

jeg bryr meg ikke om at de er fete (noen er det ikke heller), ei heller at dem spiser usunn mat.

Det som irriterer meg er at de gjentar dette gang på gang. Og at de tror kiloene vil renne bort av seg selv. At de tror det skal være så enkelt.

Og siden det er venner jeg mener, kjenner jeg dem. Bryr meg ikke om dama foran meg på bussen er feit, så lenge hun ikke klager over det hver morgen vi tar bussen sammen, mens hun spiser sjokoladen sin.

skjønner dere??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81476-skikkelig-irriterende/#findComment-435717
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...