Gå til innhold

Hva liker en jente å høre?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke underskrevet

Er en gutt som kanskje ikke flommer over av ord, men som har lyst til til å virke positiv på ei jente. Har lyst til å si ting som er hyggelig, men hva liker jenter å høre? Har heller ikke lyst til å virke innpå sliten på noen måte? Hvordan gjøre et positivt inntrykk?

Hvordan merker man at man har gjort et godt inntrykk og at mine følelser på mange måter blir "gjengjeldt"

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81482-hva-liker-en-jente-%C3%A5-h%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenter er ikke så forskjellige fra gutter. Tenk over hva du selv ville like å høre. Prøv å gi henne komplimenter men uten å kommentere kroppen hennes ("oj, så fjonge pupper du har" - virker litt motsatt av "Så fin du er på håret i dag") Gi henne kompplimenter for at hun er morsom være sammen med, at du ønsker å se mer til henne etc.

Jenter er enkle sjeler som liker komplimenter.

F.eks. når de har en fin ny genser, fine nye sko, har vært hos frisøren, har en ny bukse, har to nye pupper, eller lignende.

Som gutt så ser du selvsagt ikke når en jente har gjort noe med håret sitt, og derfor kommenterer du det heller for ofte enn for lite. F.eks. gir du henne komplimenter for håret på hver fest. Faren er trossalt stor for at hun har gjort noe med håret sitt før den feste. Damer er helt hårrabiate. Uten noen som helst styring. Så du treffer nok om du gir henne komplimenter for håret i tide og utide.

F.eks. når de har en fin ny genser, fine nye sko, har vært hos frisøren, har en ny bukse, har to nye pupper, eller lignende.

Som gutt så ser du selvsagt ikke når en jente har gjort noe med håret sitt, og derfor kommenterer du det heller for ofte enn for lite. F.eks. gir du henne komplimenter for håret på hver fest. Faren er trossalt stor for at hun har gjort noe med håret sitt før den feste. Damer er helt hårrabiate. Uten noen som helst styring. Så du treffer nok om du gir henne komplimenter for håret i tide og utide.

*ler*Du er slettes ikke dum du SDD...*ler mere*

=o)

Alle liker å snakke om seg selv, så vis interesse for det hun gjør i hverdagen.

Ellers så kan du kjøpe en bok som heter "Hvordan vinne venner" av Dale Carnegie, den har hjulpet millioner av mennesker. Denne boken ble utgitt for første gang i 1930 og er oppdatert flere ganger siden den gang. Den er absolutt å anbefale.

:) Lykke til !

Annonse

Hehe, ja, jeg pleier å kommentere det også.

Eller den her, det er kanskje den beste:

Hmmm det er noe nytt ved deg, har du gått ned i vekt?

Den er ensbetydende med et knull! :)

Du er ikke snau altså...*ler*

Faen jeg er dårlig til å flørte med ord..*gremmes*Har alltid brukt blikket som fangarmer jeg....Har du noen kule sjekke strofer som er bankers hos menn, som jeg kan adoptere kanskje?;)))

Faen jeg er dårlig til å flørte med ord..*gremmes*Har alltid brukt blikket som fangarmer jeg....Har du noen kule sjekke strofer som er bankers hos menn, som jeg kan adoptere kanskje?;)))

Sjekketriks som du kan bruke på gutter?

Tja...

Lyst til å bli med meg hjemme?

Verre enn det er det ikke!

:)

Annonse

Ulv I Faarikaal

"Hva kan jeg gjøre for å behage en verdensmann som deg ?"

Ulv I Faarikaal

Den med nye pupper er bankers. Be om å få sjekke at de sitter ordentlig.

Ulv I Faarikaal

Tja....men hadde jeg ikke endt opp med oppvasken da tro;)?

Kona til en kompis spurte om de kunne kjøpe oppvaskamskin. Men han sa "Hvorfor det ? Vi har jo deg !" dermed måtte han evakuere rommet i all hast før han kom til skade.

Kona til en kompis spurte om de kunne kjøpe oppvaskamskin. Men han sa "Hvorfor det ? Vi har jo deg !" dermed måtte han evakuere rommet i all hast før han kom til skade.

Hehehe gubben min kom hjem med oppvaskmaskin da han ble lei av oppvask.....:))

=o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...