Gå til innhold

Hva liker en jente å høre?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er faktisk viktig at det du sier kommer fra hjertet, at det er din opprinnelige mening, og ikke et påfunn du har lært deg "utenat" for å sjarmere. Det er bare såååå utrolig dødskjedelig å stå i baren på et utested, også kommer det en mer eller mindre edru fyr bort til deg og kvekker frem; "Døøøh...du er bare den peeeeeeneste dama i hele lokalet her, assa!"

Da skjønner man rimelig fort at det der ikke akkurat var hans oppriktige mening.

Du får fremheve det du liker ved akkurat denne jenta! Dersom du synes stemmen hennes er utrolig behagelig og bløt å høre på, så sier du det. Dersom du synes øynene hennes har et helt spesielt glimt når hun ler, så sier du det.

Det du skal skygge unna, er kommentarer om rålekre pupper eller rumpe....Det kan fort få motsatt effekt av hva du ønsker. "Lille gris!" *klask på kinnet* før dama marsjerer avgårde.

Carlina skrev (På 12.11.2002 den 16.24):

Du er ikke snau altså...*ler*

Faen jeg er dårlig til å flørte med ord..*gremmes*Har alltid brukt blikket som fangarmer jeg....Har du noen kule sjekke strofer som er bankers hos menn, som jeg kan adoptere kanskje?;)))

"Du svetter jammen lite til å være så feit"..?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...