Gå til innhold

Katten min er bare så smart! :)

Anbefalte innlegg

Puseklompen min har nettopp vært på et lite opphold på kattepensjonat. Der fikk hun 3 gode pusevenner.

På pensjonatet får kattene av og til gå løst, og da hadde katten mi hoppet opp, puttet labben under låsen på katteburene til vennene sine og åpnet dem.

Når hun er hjemme åper hun dører, skap og vinduer. *S*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81496-katten-min-er-bare-s%C3%A5-smart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hehe, det gjør en av ilderne mine også. Hvis de må være i bur av en eller annen grunn bruker han ikke mer enn fem sekunder på å åpne låsen.. innenfra. Krapylene har dessuten den uvanen at de stadig trekker med seg ting (reisebur, for eksempel) og plasserer dem inntil ting de vil klatre opp på. Rote i bokhyller er en favorittaktivitet.

Og akkurat som katter så bryr deg ikke stort om de har lov eller ikke så lenge det ikke er noen som ser dem. Kommer det noen inn i rommet later de selvsagt som ingenting. ("Hvem, jeg? Jeg har vel ikke gjort noe? Det reiseburet sto ved siden av bokhyllen da jeg våknet! Og alle bladene lå utover gulvet! Helt sant! Det var husnissen som gjorde det!")

Flink pus :o)

Katta mi har prøvd doen vår hun! Det første leveåret var hun veldig opptatt av doen og fulgte godt med hvis en av oss i familien satt på do. Plutselig en dag hoppa katta opp på doringen, snudde seg og "satte" seg med rompa ned i do før hun begynte å tisse :o)

Katta mi har prøvd doen vår hun! Det første leveåret var hun veldig opptatt av doen og fulgte godt med hvis en av oss i familien satt på do. Plutselig en dag hoppa katta opp på doringen, snudde seg og "satte" seg med rompa ned i do før hun begynte å tisse :o)

http://lynx.uio.no/no.alt.katter/faq.html#3.5.4

*s*

Har faktisk kommet over et seriøst "treningsprogram" en gang, men har rota vekk linken... :-)

Kanskje like greit, det!

hehe

Ulv I Faarikaal

Mange katter gjør det , rart ? Mulig de lukter urin og skal dekke over med sin egen.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Vår katt tok småfugler i lufta, satt på lur bak en stein og tok dem på vei til og fra matbrettet. Naboene tok en stol for å se på oppvisningen, tre meter til værs og dobbel salto før den landa på samme flekk. Ikke alltid det ble fangst, men ofte. Kameraene den gangen vår dårlige så vi fikk aldri bilde av det.

http://lynx.uio.no/no.alt.katter/faq.html#3.5.4

*s*

Har faktisk kommet over et seriøst "treningsprogram" en gang, men har rota vekk linken... :-)

Kanskje like greit, det!

Kanskje jeg bør begynne å trene med katta. Den har ikke gått på menneskedo på et halvt år nå ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...