Gå til innhold

En epoke over for RBK i kveld..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

SierDuDet skrev (På 12.11.2002 den 19.01):

0 - 0 og optimist? Faktisk tror jeg at RBK kan slå dem i dag.

Da blir det en flott avslutning på Eggens epoke, for ikke å snakke om Bent sin.

Jeg får desverre ikke sett kampen da jeg er på jobb uten tv, men skal følge med på VG-nett.

Ohhh dette var rørende saker på tv ja...mang en RBK suporter med tårer i øyekroken gitt.....

Men uavgjort ble det sannelig;))

Carlina skrev (På 12.11.2002 den 21.55):

Ohhh dette var rørende saker på tv ja...mang en RBK suporter med tårer i øyekroken gitt.....

Men uavgjort ble det sannelig;))

Synd ikke Brattbak scoret det eneste målet, men Eggen er en fin mann. Beste fyren fotballnorge har hatt noensine. I hvertfall ikke langt unna.

Ikke rart det er tårer da!

SierDuDet skrev (På 12.11.2002 den 21.57):

Synd ikke Brattbak scoret det eneste målet, men Eggen er en fin mann. Beste fyren fotballnorge har hatt noensine. I hvertfall ikke langt unna.

Ikke rart det er tårer da!

Eggen er det ikke så farlig med,har sett fram til trenerbytte jeg:Skammels derimot.....*hulk*

Det var en rørende æresrunde på matta i kveld ja...

Annonse

Carlina skrev (På 12.11.2002 den 21.59):

Eggen er det ikke så farlig med,har sett fram til trenerbytte jeg:Skammels derimot.....*hulk*

Kanskje mange mener at Hareide kan gjøre en god jobb for RBK, noe jeg ikke tviler på, men Eggen er Eggen og har betydd alt for laget de siste årene. Ikke minst vil hans utbrudd utenfor banen bli sterkt savnet.

I hvertfall av

Carlina skrev (På 12.11.2002 den 21.59):

Skammelsrud bor "rett borti høgget" her, så jeg treffer ham støtt på butikken. Er litt rart når man føler man "kjenner" en person, når man egentlig ikke gjør det i det hele tatt :o)

*Snufs*

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...