Gå til innhold

Føler du at alltid må være velstelt for å ha en god selvfølelse?

Anbefalte innlegg

Tanya1365380060

Stjeler en ide fra kvinneguiden forumet jeg, syns det var litt interessant.

Altså, når du tasser rundt hjemme, føler du deg vel ved å gå uten sminke (gjelder for det meste oss jenter da..), ustelt med dasseklær?

Eller føler du at du må ta deg godt ut, for å føle deg vel med deg selv uansett hvor du er?

Jeg er sånn som kan gå med joggebukse og sånt hjemme, men hvis jeg har et par sånne dager hvor jeg ikke sminker meg eller fikser håret osv, så føler jeg meg direkte uvel, klarere liksom ikke å slappe av.

Og det å dusje er noe jeg må jeg gjøre hver dag, hvis ikke føler jeg meg bare ekkel og uvåken.

Hva med dere da? Er dere så forfengelige at dere må ta dere godt ut, for å i det heletatt trives med dere selv?

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Tanya1365380060

12

• SierDuDet

8

• Dorthe

4

• nanna

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest papirtiger

Hjemme alene kan jeg rusle rundt i hva som helst. Med kjæresten er jeg litt mer forfengelig.

Men en dag uten sminke offentlig...hm... Kan gå ut uten sminke, men føler meg ikke helt vel. Ustelt liksom.

Jeg dusjer hver eneste dag, uansett om jeg skal være hjemme eller ikke. Sminke bruker jeg bare når jeg skal ut av huset. Jeg bruker aldri joggedress, men kler meg nok litt mer avslappende enn jeg ville gjort om jeg skulle være ute blandt folk.

Jeg må føle meg velstelt.

Dvs, dagen derpå dager og sånn så kan jeg fint tasse rundt i joggebukse uten å orke å hoppe i dusjen før langt utpå ettermiddagen, men jeg er avhengig av dusj hver dag.

Tanya1365380060

Hjemme alene kan jeg rusle rundt i hva som helst. Med kjæresten er jeg litt mer forfengelig.

Men en dag uten sminke offentlig...hm... Kan gå ut uten sminke, men føler meg ikke helt vel. Ustelt liksom.

Klarer ikke engang å gå ut offentlig uten sminke jeg, da føler jeg meg ustelt da..noe sier meg at jeg kanskje er litt for forfengelig..? :)

Annonse

Ser ut som vi er to om det meste på forfengelighets området! ;)

Jeg angrer på at jeg svarte her. Dette var jo en jentetråd, og selv om jeg sminker meg til daglig så burde jeg holdt meg langt unna.

Jeg vil trossalt ikke bli sett på som noe annet enn en øldrikkende sexatlet, og ikke en forfengelig fyr.

Tanya1365380060

Dvs, dagen derpå dager og sånn så kan jeg fint tasse rundt i joggebukse uten å orke å hoppe i dusjen før langt utpå ettermiddagen, men jeg er avhengig av dusj hver dag.

Godt å høre at du dusjer ihvertfall!

;)

Annonse

Tanya1365380060

Det hadde du nok ikke trodd!

:)

Nei, trodde dusj var et fjernt ord for deg ja!

Derfor ble jeg jo så lettet da fikk oppklart det. Lager tross alt ikke film med en urenslig en.

;)

Nei, trodde dusj var et fjernt ord for deg ja!

Derfor ble jeg jo så lettet da fikk oppklart det. Lager tross alt ikke film med en urenslig en.

;)

Jeg er svært renslig, shaver og står i, så her er det med andre ord ikke noe å utsette på meg.

Men det er selvsagt mye annet som kan kritiseres :)

Ja, jeg er nok like forfengelig jeg også. Orker ikke å gå rundt i dasseklær, eier ikke en eneste joggebukse. Sminker meg hver eneste dag, og går aldri ut uten sminke...(til og med til postkassa...)

Så joda, jeg må nok være velstelt for å føle meg vel og ha en god selvfølelse.

Finnes nok ikke mye "fin dame" i meg lenger.

Sminker meg når jeg skal på byen, hvilket er en gang i jubelåret...

Kan dra og handle i bomsetøy og med bustet hestehale og være blid som ei lerke......

Har kommet dit hen i livet at folk får ta meg som jeg er, og min gode selvfølelse kommer helt ann på humøret/innenfra.

Renslighet er selvsakt et eget kapittel.

Hva med sminken da? Må du sminke deg hver dag?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...