Gå til innhold

Føler du at alltid må være velstelt for å ha en god selvfølelse?

Anbefalte innlegg

Jeg bruker aldri sminke hjemme, ikke i helgene heller. Når jeg kommer hjem fra jobb, skifter jeg til komfortable klær og fjerner mascara og leppestift.

Er nok veldig lite forfengelig. Jeg har ikke hull i ørene, går aldri med ring eller andre smykker til hverdags, og har aldri hatt: Hårspray, hårføhner, brunkrem, neglelakk eller eyeliner.

Men jeg er alltid ren og velstelt, og er en utpreget feminin type. Jeg går ofte til frisør og er meget renslig, elsker parfymert bodylotion og har godt utvalg i pene klær.

Man kan godt være velstelt uten sminke. Jeg føler meg guffen hvis jeg ikke vasker håret annenhver dag. Lyst hår blir ekstra jævlig hvis det er fett.

Når jeg leser gjennom dette, synes jeg selv at jeg høres snodig ut. Det er sikkert uvanlig å aldri føhne håret, men det driter jeg i.

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Tanya1365380060

12

• SierDuDet

8

• Dorthe

4

• nanna

3

Mest aktive i denne tråden

Tanya1365380060

Jeg bruker aldri sminke hjemme, ikke i helgene heller. Når jeg kommer hjem fra jobb, skifter jeg til komfortable klær og fjerner mascara og leppestift.

Er nok veldig lite forfengelig. Jeg har ikke hull i ørene, går aldri med ring eller andre smykker til hverdags, og har aldri hatt: Hårspray, hårføhner, brunkrem, neglelakk eller eyeliner.

Men jeg er alltid ren og velstelt, og er en utpreget feminin type. Jeg går ofte til frisør og er meget renslig, elsker parfymert bodylotion og har godt utvalg i pene klær.

Man kan godt være velstelt uten sminke. Jeg føler meg guffen hvis jeg ikke vasker håret annenhver dag. Lyst hår blir ekstra jævlig hvis det er fett.

Når jeg leser gjennom dette, synes jeg selv at jeg høres snodig ut. Det er sikkert uvanlig å aldri føhne håret, men det driter jeg i.

Nei, det er ikke uvanlig å aldri føne håret, du er heller heldig som slipper det maset der! Det er håret ditt og forresten, det sliter jo helt jævlig etterhvert..

Er avhengig av rettetang jeg!

Gjest Yunalesca 23

nja.Skal jeg på jobb eller skolen, sminker jeg meg. Er det helg og jeg skal på butikken så går jeg gjerne usminket. Kler meg i myke og behagelige klær når jeg er hjemme. Litt mer pynta når jeg går ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...