Babette Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Jeg bruker aldri sminke hjemme, ikke i helgene heller. Når jeg kommer hjem fra jobb, skifter jeg til komfortable klær og fjerner mascara og leppestift. Er nok veldig lite forfengelig. Jeg har ikke hull i ørene, går aldri med ring eller andre smykker til hverdags, og har aldri hatt: Hårspray, hårføhner, brunkrem, neglelakk eller eyeliner. Men jeg er alltid ren og velstelt, og er en utpreget feminin type. Jeg går ofte til frisør og er meget renslig, elsker parfymert bodylotion og har godt utvalg i pene klær. Man kan godt være velstelt uten sminke. Jeg føler meg guffen hvis jeg ikke vasker håret annenhver dag. Lyst hår blir ekstra jævlig hvis det er fett. Når jeg leser gjennom dette, synes jeg selv at jeg høres snodig ut. Det er sikkert uvanlig å aldri føhne håret, men det driter jeg i. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/81519-f%C3%B8ler-du-at-alltid-m%C3%A5-v%C3%A6re-velstelt-for-%C3%A5-ha-en-god-selvf%C3%B8lelse/page/3/#findComment-435640 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanya1365380060 Skrevet 13. november 2002 Forfatter Del Skrevet 13. november 2002 Jeg bruker aldri sminke hjemme, ikke i helgene heller. Når jeg kommer hjem fra jobb, skifter jeg til komfortable klær og fjerner mascara og leppestift. Er nok veldig lite forfengelig. Jeg har ikke hull i ørene, går aldri med ring eller andre smykker til hverdags, og har aldri hatt: Hårspray, hårføhner, brunkrem, neglelakk eller eyeliner. Men jeg er alltid ren og velstelt, og er en utpreget feminin type. Jeg går ofte til frisør og er meget renslig, elsker parfymert bodylotion og har godt utvalg i pene klær. Man kan godt være velstelt uten sminke. Jeg føler meg guffen hvis jeg ikke vasker håret annenhver dag. Lyst hår blir ekstra jævlig hvis det er fett. Når jeg leser gjennom dette, synes jeg selv at jeg høres snodig ut. Det er sikkert uvanlig å aldri føhne håret, men det driter jeg i. Nei, det er ikke uvanlig å aldri føne håret, du er heller heldig som slipper det maset der! Det er håret ditt og forresten, det sliter jo helt jævlig etterhvert.. Er avhengig av rettetang jeg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/81519-f%C3%B8ler-du-at-alltid-m%C3%A5-v%C3%A6re-velstelt-for-%C3%A5-ha-en-god-selvf%C3%B8lelse/page/3/#findComment-435706 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yunalesca 23 Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 nja.Skal jeg på jobb eller skolen, sminker jeg meg. Er det helg og jeg skal på butikken så går jeg gjerne usminket. Kler meg i myke og behagelige klær når jeg er hjemme. Litt mer pynta når jeg går ut. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/81519-f%C3%B8ler-du-at-alltid-m%C3%A5-v%C3%A6re-velstelt-for-%C3%A5-ha-en-god-selvf%C3%B8lelse/page/3/#findComment-437310 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.