Gå til innhold

FU: Sovner du i badekaret?

Anbefalte innlegg

Hva skjer når du legger deg i badekaret? Er du like våken, eller sovner du?

Jeg tappet i et bad ikveld, med en sånn muskelavslappende olje, og sovnet tvert! Etter nesten en halvtime kom mannen min og lurte på om jeg sov, da hadde jeg faktisk sovet hele tiden...jeg som trodde at jeg nettopp hadde gått oppi badekaret. :)

Den avslappende effekten var ihvertfall tilstede. Nå er jeg litt sånn zombieaktig, og tenker å krølle meg opp i sofaen senere ikveld når AllyMcBeal kommer :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81526-fu-sovner-du-i-badekaret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg sovner alltid i badekaret og må ha klokke som ringer hver 5. minutt. Jeg er redd for å drukne, har holdt påå gjøre det før jeg begynte med klokketingen.

Jeg bader helst når jeg ikke er alene, sånn at kjæresten kan passe på meg.

PS. Jeg har muligens en søvnsykdom, jeg er ikke sååå livredd ellers *s*

Å ja! Det skjer ikke sjelden at jeg dupper av litt i badekaret. Som regel er jeg bare borte et øyeblikk, men det har hendt at jeg har våknet av at vannet er blitt kaldt og der har gått en time, hehe.

En liten høneblund i badekaret er helt nydelig. Men den bør ikke bli for lang...

Syns det er deilig å bade, jeg, i sånn omtrent 10 minutter... Da "klør" det over alt, og jeg må opp og ut :-)

Pleier også å rigge meg til med skumbad og lesestoff, og så blir jeg sliten i armene, og avisa dupper nedi. For et pes!

Han som jeg bor sammen med derimot sovner rett som det er i badekaret...

Tanya1365380060

Ja, det hender :)

En gang sovnet jeg i boblebadet og klarte å lene meg på knappen som starter boblingen. Det er sånn at om vannet ikke går over hullene der det "bobler" fra, så spruter alle strålene vilt rundt seg.

Og jeg hadde ikke fylt så mye vann, så det gjorde da selvfølgelig det, og jeg våknet å skjønte såklart ingenting, er litt treig når jeg akkurat har våknet..begynte bare å skrike til noen kom å gjorde noe med det..hele badet var klissvått.

Så som du sikkert skjønner så prøver jeg å holde meg våken når jeg bader idag :)

Annonse

Hjemme på gutterommet en gang i tiden hadde jeg vannseng. Den gikk det en natt hull på, så det var da jeg lærte at 2 gale retrivere ikke burde få sove sammen med meg i vannseng.

Men i alle fall, jeg sovna ikke i badekaret, men jeg badet i senga jeg skulle sove i. et er vel ganske nære......................?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...