Gå til innhold

Trimapparat til hjemmebruk - noen tips?

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Magnetbrems, sier du? *noterer*

Så man får en god og brukbar sak for ca 2000 kroner? Høres bra ut. Og den støyer ikke så mye? Vil gjerne kunne se TV samtidig, hehe...

Tipset er å se på ditt yndlingsprogram, da det binder noe positivt til mosjonen, sykle alltid en halvtime uansett, så lang tid trenger hjertet til å "komme skikkelig i gang". Bruk heller lett inntilling og rolig tempo så du ikke blir for sliten de første gangene. Strekk ut leggene litt etterpå hver gang på vanlig måte. Etter en halvtime skal beina være litt geleaktige en stund :-) Legg deg rett ut og pust godt en stund.

Fortsetter under...

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

13

• birdie

8

• punkyB

5

• SierDuDet

4

Har du noe link til den? Må nesten se den for å kunne si noe om 1900 høres dyrt ut eller ikke...

Eller i det minste hva man kan forvente å få til rundt 2000 kroner.

Hm...den ministep`en til 749,- var ikke dum.....Jeg betaler jo 460,- hver måned på SATS - og stort sett det eneste jeg gjør er å steppe! *tenke....mange penger spart....dessuten - kan se på TV samtidig hjemme*

Har akkurat vært inne på tvshop.com

Der har de noen apparater som sikkert er helt ok. Fikk lyst på Orbitreken selv. Ikke var den dyr heller.

http://www.tvshop.com/main.phtml?new_department_id=31

Ja, den ser fin ut. Men er den ikke mistenkelig billig?

Må innrømme at jeg er litt skeptisk til TV-shopting...kanskje ubegrunnet. Har du noen erfaring med andre produkter derfra?

Må innrømme at jeg er litt skeptisk til TV-shopting...kanskje ubegrunnet. Har du noen erfaring med andre produkter derfra?

Har ei venninne som har en sånn Orbitrek faktisk. Har akkurat prøvd å ringe til henne, men hun er ikke hjemme. Skal prøve senere i kveld,så poster jeg et svar til deg i morra :o)

Gjest anonym av ren skam

Jeg kjøpte en ergometersykkel på g-sport for ca et år siden, og den er kjempeok å SE på....

Poenget mitt er her at om du kjøper en brukt tror jeg ikke du skal være redd for at den er utslitt...

Jeg tenkte nemmelig som deg at jeg ville ha skikkelig kvalitet da jeg skulle bruke den mye, men jeg har nesten ikke brukt den...Kanskje 2 timer tilsammen...

kvitteringen har jeg oxo...

Annonse

Jeg kjøpte en ergometersykkel på g-sport for ca et år siden, og den er kjempeok å SE på....

Poenget mitt er her at om du kjøper en brukt tror jeg ikke du skal være redd for at den er utslitt...

Jeg tenkte nemmelig som deg at jeg ville ha skikkelig kvalitet da jeg skulle bruke den mye, men jeg har nesten ikke brukt den...Kanskje 2 timer tilsammen...

kvitteringen har jeg oxo...

Kanskje du kan selge den til malun da vetdu !!??

Det er det jeg mener også - mange kjøper utsyr i den tro at de skal bli superspreke - i teorien - i praksis viser det seg at det skal mer til enn å bare kjøpe det inn - det skal brukes også ..... *S*

Men de fleste kommer jo ikke så langt som til å kjøpe engang - så du skal ikke ha dårlig samvittighet.

Ulv I Faarikaal

Kanskje du kan selge den til malun da vetdu !!??

Det er det jeg mener også - mange kjøper utsyr i den tro at de skal bli superspreke - i teorien - i praksis viser det seg at det skal mer til enn å bare kjøpe det inn - det skal brukes også ..... *S*

Men de fleste kommer jo ikke så langt som til å kjøpe engang - så du skal ikke ha dårlig samvittighet.

Mange brukte trimsykler å få kjøpt ja :-) , min har gått 1270 km på 9 mnd. Hvor langt er det til Nordkapp ?

Men å gå ned i vekt er ikke lett. Et mindre revmatisk problem i beina stopper meg litt da. Skia må stå urørt, men sykkel går bra.

Man kommer hvertfall ikke utenom trim hvis man vil gå ned i vekt OG beholde den lave vekten.

Sammen med et sunt kosthold selvsagt.

Jeg er jækla god på dette i teorien ......

Ulv I Faarikaal

Man kommer hvertfall ikke utenom trim hvis man vil gå ned i vekt OG beholde den lave vekten.

Sammen med et sunt kosthold selvsagt.

Jeg er jækla god på dette i teorien ......

Det sitter menge jojoslankere rundt om i sofaene, kvinnfolk er litt pysete. De vil gjerne ha fast rompe, men det krever bl a en litt ubehagelig men effektiv øvelse. De liker ikke stillingen i sparkebenken liggende med knærne oppunder haka, mulig de føler alle studerer deres "private parts" :-)

Annonse

Hallo igjen!

Joda, visst var det en Orbitrek hun hadde. Den var ikke mye i bruk, men selge den ville hun ikke, gitt o)

En annen ting; den kom flatpakka og de måtte tilkalle hjelp for å få montert den. *stønn*

Det er hvertfall noe jeg ikke er klar for; å montere spetakkelet selv. Gubben er heller ikke flink til sånn. Det går utover husfreden.

Så jeg vet ikke helt jeg.......

Hallo igjen!

Joda, visst var det en Orbitrek hun hadde. Den var ikke mye i bruk, men selge den ville hun ikke, gitt o)

En annen ting; den kom flatpakka og de måtte tilkalle hjelp for å få montert den. *stønn*

Det er hvertfall noe jeg ikke er klar for; å montere spetakkelet selv. Gubben er heller ikke flink til sånn. Det går utover husfreden.

Så jeg vet ikke helt jeg.......

Hehe, ja det er absolutt en stoor ulempe. En ting er IKEA-møbler, men...

Takk for hjelpen - jeg skal ta et par telefoner rundt til sportsbutikker i distriktet i dag, så får jeg se hva jeg lander på!

Si ifra hva det blir til da :o)

Nå har jeg vært på shopping!

Jeg endte til slutt opp med en ergometersykkel fra G-sport med det velklingende navn Nordic Cycle C4. Den kostet 1999,- og er visstnok ganske stillegående og robust.

Så da blir det å sykle seg gjennom Sex & singelliv i kveld!

Du får sterk rygg og armer, fint for datafolk kanskje. Men hjertet får ikke sitt med romaskin.

Hehe - dette har du tydeligvis ikke greie på, Ulven! Det er ikke armene som gjør hovedjobben i et roapparat, vet du - det er beina! Og siden armene tross alt ER med de også, og bevegelsen man gjør involverer store muskelgrupper, blir det trening både for muskler og kondisjon (les: hjertet).

Ulv I Faarikaal

Hehe - dette har du tydeligvis ikke greie på, Ulven! Det er ikke armene som gjør hovedjobben i et roapparat, vet du - det er beina! Og siden armene tross alt ER med de også, og bevegelsen man gjør involverer store muskelgrupper, blir det trening både for muskler og kondisjon (les: hjertet).

Romaskin har ikke like god effekt på hjertet som sykkel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...