Tanya1365380060 Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 Tror ikke dett er er ord som brukes i denne byen iallefall,selv om en del "slang" brukes, kan jeg ikke tenke meg at det blir pensumstoff med det første =o). Får da håpe ikke det, for barna i din by sin skyld! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 *ler* Har en liten anelse om slik reklame ikke er heelt hva DOL er ute etter, så jeg skal ihvertfall gi meg nå,så blir det en mindre enn halve dol i det minste Går å legger meg nå, så du får finne en annen som kan "kåte deg opp" Du jobber vel , så du får ha en fin natt! Godnatt lille vennen, som er såå flink til å dusje og alt..*snakker babyspråk, mens jeg klyper SDD i kinnet* *nattakoseklemmer* Du får sove godt og drømme søtt, og så får jeg jobbe videre Vi snæiks, og takk for hyggelig selskap i noen timer *klemmer* 0 Siter
Carlina Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 Får da håpe ikke det, for barna i din by sin skyld! For barna mine også...vil jo forstå hva de snakker om når de når tenåra:) =o) 0 Siter
Tanya1365380060 Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 For barna mine også...vil jo forstå hva de snakker om når de når tenåra:) =o) Hehe..ja det er jo en klar fordel Ellers så er det jo alltid mulig for deg å lære språket, hvis det mot all formodning skulle bli tilfellet. Da er det bare å si fra til meg vet du, så får du et lynkurs i hvordan det er å snakke som et gjengmedlem! 0 Siter
amarok Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 vel, på min dialekt betyr disse å huske ( som i lekeapparat på en lekeplass) Men å disse noen_ ? Beats me 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.