Gå til innhold

Leter etter en låt på nettet(til å laste ned) HJELP...?

Anbefalte innlegg

Jeg er helt og holdent amatør når det gjelder musikk på nettet. Jeg har ADSL, og Cd-spiller og CD-brenner på PC'en.

Nå ja, et sted må man begynne! *kremt*

Altså, jeg skulle gjerne hatt låten fra en film ved samme navn: "1492 : Conquest of Paradise" av Vangelis.

Jeg har søkt opp og ned på nettet, får mye svar på søket "1492", men det er bare tilbud om å KJØPE CD'en. Det vil jeg jo ikke, jeg vil laste den ned og ha den lagret på PC'en min sjøl! (altså ikke på CD nå, men lagret på selve PC'en. Er det dumt pga plasskrav, eller går det fint an?

Går det an? Noen som kan hjelp meg...væææær så snill?

*flagrer bedende med øyevippene*

Fortsetter under...

Det enkleste er å laste ned egne programmer som søker etter mp3, hvor du laster ned fra andre som er pålogget. På samme måte kan de laste ned fra deg. Søk etter f.eks kaaza, winmx eller morpheus, det er alle programmer som går ut på det samme.

Er det den tittelmelodien du skal ha? Som er veldig kjent? For i alle tilfelle kan jeg maile den til deg :-)

mvh,

Det enkleste er å laste ned egne programmer som søker etter mp3, hvor du laster ned fra andre som er pålogget. På samme måte kan de laste ned fra deg. Søk etter f.eks kaaza, winmx eller morpheus, det er alle programmer som går ut på det samme.

Er det den tittelmelodien du skal ha? Som er veldig kjent? For i alle tilfelle kan jeg maile den til deg :-)

mvh,

[email protected]

Det var akkurat den låta jeg mente, ja. Takks skal du ha for mail-tilbudet, det var jo snilt! :-) Tusen takk.

Jeg har vært inne på den Kazaa en gang, men jeg vil ikke dit mer. Etterpå var PC'en full av dritt, og det hadde sneket seg inn TI skikkelige dirty nettlinker under Favoritter på MIN pc ! Hvordan i all verden kom de dit ??

Igjen, tusen takk for hjelpen! :-)