Gjest Ostejenta Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Noen forslag til ost å ha på brødskiva? Er litt lei av tradisjonelle Norvegia, Ridderost, Brunsot osv. 0 Siter
Gjest matmons Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Ta en tur i en butikk med stor ostedisk! Mye snadder der. Personlig er jeg svak for fransk brie, moden engelsk cheddar for ikke å si ekte gorgonzola eller stilton! 0 Siter
Line Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Tine kremost med urter! Toppet med diverse "grønt" som agurk, paprika eller annet som er godt, er det helt uimotståelig ) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Fetaost - gjerne med salami, olien o grucola. Morbier - en nyydelig, litt røkt ost. 0 Siter
morsan Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Toast med mozarella (tykke skiver) og soltørkede tomater og fersk basilikum, med en liten dæsj god olivenolje! Og kvernet pepper! NAM! (Men kanskje ikke det man hiver i seg til frokost på en hevrdag....*S*) 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 greddost.. nam nam.... Eller krydderost fra Tine, eller forkostost - den er veldig god.. men grssløk i. Eller så får du jo taffelost - det er også godt.. 0 Siter
amarok Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Min favoritt er Taffelost med paprika, nei, tomat er det vel. Uansett, den kommer i flere varianter. Er ikke en eksklusiv, utenlands ost, men jammen er den god! ( agurk på toppen gjør susen) 0 Siter
amber sun Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Smør chilisaus over gulosten, _da_ blir det godt, da! Det er en av mine favoritter. Heinz chilisaus, sterk type, eller den fra Crown. Kjempegodt! Ellers er jo greddost, vellagrede utgaver av norvegia, sveitserost, babybel osv bedre enn den vanlige norvegiaen som ikke smaker noenting (syns jeg, da). Jarlsberg er imidlertid suveren, det passer alltid. Og nå når det nærmer seg jul, osten over alle oster; - EDAMER!! 0 Siter
Gjest Hjelpeseg Skrevet 14. november 2002 Skrevet 14. november 2002 Har du prøvd kukost?:-) Hva synes du er best da? Din egen eller andres? 0 Siter
Gjest Synn Det Skrevet 14. november 2002 Skrevet 14. november 2002 Har du prøvd kukost?:-) Herregud, snakk om å være saklig. Dumme svar skal en ikke lete lenge etter på dette forumet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.