Gå til innhold

www.elprice.no

Gjest trenger råd til netthandel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har handlet der flere ganger og har veldig god erfaring - ikke bare med pris, leveringstid og at de holder hva de lover ang. levering, men også det som er enda viktigere - måten de rydder opp på når det har skjedd en feil. Første gang vi bestilte derfra kjøpte vi en TV. Nettsiden ga ikke noe valg for utkjøring, men siden vi ikke har bil er det vanskelig for oss å hente såpass store sendinger på posten. Så jeg sendte dem en mail etter jeg hadde bestilt, og lurte på om det var mulig å få utkjøring. Det var ikke noe problem, og TVn kom til avtalt tidspunkt.

Da vi hadde pakket ut TVn oppdaget vi at et bilderør var defekt. Jeg ringte straks til Elprice og forklarte problemet. Han jeg snakket med sjekket raskt bestillingen, og beklaget seg veldig - de hadde dessverre ikke flere på lager av akkurat den modellen. Jeg tenkte selvsagt at "Åh nei, dette kommer til å ta ukevis!". Men han spurte unnskyldende om det var greit for meg å vente til i overmorgen med å få det byttet ut? Han beklaget at de ikke kunne få gjort det samme dag. Og to dager senere kom de med nytt TV, pakket ut det nye, pakket inn det gamle og tok det med seg. Har aldri hatt et problem med det siden :)

Har bestilt andre ting der senere og hatt like god erfaring.

(og nei, jeg jobber ikke for Elprice, selv om jeg skryter så fælt av dem ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81598-wwwelpriceno/#findComment-435534
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...