favn Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Hei, Alt dol-prat tidligere i dag om julebakst og blodsukker har ført meg fram til følgende: I dag vil jeg servere sjokoladekake med appelsin til dessert / ettermiddagskaffe. Sachertorte-divisjonen blir litt for voldsom på en dag som denne, men kanskje DU har en fin oppskriftslenke likevel? 0 Siter
Kengu Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Nivea har jeg brukt i alle år. Mild og fin og fjerner vanlig sminke effektivt. 0 Siter
Gjest Jopppe Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Nivea har jeg brukt i alle år. Mild og fin og fjerner vanlig sminke effektivt. Tror kanskje favn hadde tenkt seg noe med mer smak. ;o) 0 Siter
Kengu Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Nivea har jeg brukt i alle år. Mild og fin og fjerner vanlig sminke effektivt. Ehh, hmm jeg mener ikke du skal bruke den i sjokoladekaken altså. Havnet vist litt feil denne. Sorry! Apropos sjokoladekake; Du kan tilsette noen gode skjeer med appelsinmarmelade og litt mer kakao i en vanlig sjokoladekakeoppskrift.Det blir veldig godt. 0 Siter
Kengu Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Tror kanskje favn hadde tenkt seg noe med mer smak. ;o) Du skal ikke undervurdere niveas produkter. De har ganske mye smak, men jeg er enig, hun hadde nok tenkt seg en litt FRISKERE smak ;o) 0 Siter
favn Skrevet 13. november 2002 Forfatter Skrevet 13. november 2002 Nivea har jeg brukt i alle år. Mild og fin og fjerner vanlig sminke effektivt. Ke??? 0 Siter
favn Skrevet 13. november 2002 Forfatter Skrevet 13. november 2002 Ehh, hmm jeg mener ikke du skal bruke den i sjokoladekaken altså. Havnet vist litt feil denne. Sorry! Apropos sjokoladekake; Du kan tilsette noen gode skjeer med appelsinmarmelade og litt mer kakao i en vanlig sjokoladekakeoppskrift.Det blir veldig godt. Aha. Greit Takk for sjokoladekaketips. 0 Siter
favn Skrevet 13. november 2002 Forfatter Skrevet 13. november 2002 Tror kanskje favn hadde tenkt seg noe med mer smak. ;o) For ikke å si en _annen_ smak. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.