Gjest Kengun Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Noen som vet om jeg kan få frem SUM-tegnet som er på en knapp i Excel? SUM-tegnet liger litt på en stor E. Jeg ønsker altså å få frem dette tegnet f.eks. i Word. 0 Siter
Female Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Σ (lurer på om det vises her).. Rett tegn, i så fall? 0 Siter
Female Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Σ (lurer på om det vises her).. Rett tegn, i så fall? ..ikke det nei...:-( 0 Siter
Female Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Uff, nå fikk jeg litt å slite med, men løsningen var egentlig lett.*s* I Word, så gikk jeg på Insert--> Symbol...og der fant jeg den den :-) 0 Siter
Gjest sussi Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Heisann :-) I Excel går du inn på vis - verktøylinjer - standard. Da kommer det opp på verktøylinja. I word kan du finne det ved å gå inn på symboler. Ellers får du det frem i word når du setter inn et regneark. Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.